Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam pytanie dot. Jakości Wysyłki:
Na jakiej podstawie system określa czy wysyłka została dokonana i kiedy? zapewne po statusach presyłek od przewoźnika..
Dlaczego więc dla zamówienia z dnia 7 cze 2021, 23:06 gdzie etykieta została wygenerowana 08.06.2021 16:10 a paczka nadana godzinę później 8 Cze 2021, 17:07 system pokazuje brak w kolumnie "data wysyłki" jednocześnie zaniżając statystyki?
Bardzo proszę o wyjaśnienie i korektę.
Jacek, MevoSklepPL
3778a621-c7d4-11eb-a5ec-0755c296b56c | INPOST | 643332148143603131868398 |
@MevoSklepPL Teraz liczy się skan wyjęcia z paczkomatu:
9 Jun 2021, 8:04 Odebrana od Nadawcy.
Za późno została włożona, aby kurier wyjął tego samego dnia.
To teraz zawożąc przesyłki po zakończeniu pracy po 16-tej wszystkie mogą zostać uznane jako nadane w dniu następnym jak dopiero pojawi się kurier to kompletnie rozwala statystyki sprzedawcą którzy tak wysyłają .
Mam ten sam problem co MevoSklepPL
System pokazuje brak w kolumnie "data wysyłki".
Nawet jeśli kurier odebrałby tą paczkę następnego dnia to System powinien pokazać NASTĘPNY DZIEŃ w kolumnie "data wysyłki" a nie "brak".
Poza tym ja zanoszę paczki do POP o 11. Kurier zabiera je o 15. Co ciekawe te przeznaczone do paczkomatu mają dobrą datę wysyłki. A te które idą do domu klienta, w polu data wysyłki mają "brak". Co też ciekawe klikając śledzenie paczki (na stronie inpost) wszystko jest w porządku. Więc ewidentnie błąd jest po stronie sytemu allegro.
MevoSklepPL jeśli masz możliwość zamawiaj kuriera lub nadawaj w oddziale , drugim rozwiązaniem jest wydłużenie czasu wysyłki .
dzięki