Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
proszę o sprawdzenie czy system działa prawidłowo.
Zostały mi odjęte 100 pkt za szybkość odpisywania klientom.
Zawsze odpisywałem od razu, ostatnio nie mam żadnych pytań, z moich obliczeń wygląda że w ciągu 30 dni nie miałem żadnych zapytań od klientów a system komputerowy i tak zabrał mi 100 pkt z jakości. W załączeniu przesyłam ekrany.
Wcześniej punkty były liczone tylko wtedy gdy klienci faktycznie zadawali pytania i obliczany był czas mojej odpowiedzi. Czy zostały teraz wprowadzone jakieś zmiany?
Pozdrawiam 🙂
@rudybart nie było pytań, nie było odpowiedzi, nie ma punktów, proste 😉, musisz coś źle opisać w aukcji, to klienci będą się więcej pytać😁
@rudybart ja miałem ostatnio to samo 🙂 brak pytań - 100 punktów 😄
Dzięki 🙂
@rudybart byłeś wczoraj na grzybach ?
🙂
Dziękuję bardzo za wsparcie i pomoc - jakość poszła w górę, pojawiły się znów zamówienia 🙂
Mam prośbę, znów pojawiło się -100 punktów za brak pytań, czy w wolnej chwili ktoś miałby chwilę na zadani e pytania ? Będę bardzo wdzięczny 🙂
I na marginesie dziwna sprawa bo miałem pytania od klientów w związku z wysyłką już po zakupie ale to pytanie nie zostało zakwalifikowane przez system punktowy jako dodające punkty, czy tak ma być że tylko pytania z panelu produktu się liczą?
Cześć, @rudybart! W mierze "Średni czas odpowiedzi", bierzemy pod uwagę:
Informacje o tym, w jaki sposób liczymy punkty dla każdej z miar - znajdziesz w tym artykule. 😊
@Sa_nova dziękuję za informacje.