Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedaję produkt z ceną ponad 200 złotych, jednak po przewiezieniu do Polski produkt zaginął w DHL Express. Klient nie może skontaktować się z personelem DHL, a ja nie mogę skontaktować się z personelem DHL nawet podczas wysyłania e-maili. Zwróciłam już pieniądze klientowi, czy mogę więc po prostu przyznać, że mam pecha i ponieść stratę? Nie mogę się porozumieć przez telefon, bo nie rozumiem języka.
@KuaJT Cześć, reklamację w DHL możesz złożyć internetowo, tutaj link do formularza: https://dhl24.com.pl/pl/claim/disposition/create.html
Wypełniłem, ale nikt nie odpowiedział.
@KuaJT Zgodnie z informacją na stronie Przewoźnika, przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 10 dni roboczych, licząc od dnia zarejestrowania reklamacji. Jeśli ten termin minął, to ponów próbę kontaktu. Numer na infolinię to + 48 42 6 345 345
DHL Express to zupełnie inna firma niż DHL (choć jest w grupie Deutsche Post). Nr na ich infolinię w Polsce to +48 42 634 51 00
Formularz reklamacji dostępny jest zaś na stronie https://mydhl.express.dhl/pl/pl/forms/claims.html
Jeszcze małe uzupełnienie.
Reklamacje składa się do DHL Express w kraju nadania, a nie kraju doręczenia (choć nie jest to zabronione, ale wtedy oddział doręczający musi i tak przesłać reklamację do kraju nadawcy).
Reklamację można zgłosić nie wcześniej niż 30 dni od planowanej dostawy (art. 20 ust. 1 Konwencji CMR). W przypadku kiedy reklamacje zostanie zgłoszona wcześniej, termin jej rozpatrzenia liczy się od upływu tego terminu.
Reklamację przesyłek DHL Express nadanych w Polsce składamy do:
DHL Express (Poland) Sp. z o.o.
Dział Reklamacji Międzynarodowych
ul. Targowa 35
90-043 Łódź