Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem kare z allegro protect za "wadliwy produkt" z podpisem "naprawa" To oznacza ze muszę zaplacic karę plus ile mam na to czasu i gdy zapłace dostane z powrotem swój produkt czy jak to wyglada?
Z tym to problem, karę dostaniesz w rozliczeniach a produkt jest u kupującego.
@Client:103078327 Ty zapłatę za Allegro Protect dostaniesz od Allegro, towar ma z pewnością kupujący i teraz jak go odzyskać? tego nie wie nikt. Allegro wypłaciło kupującemu a więc to oni zaplacili za produkt i to oni powinni Ci go odzyskać, jak żądają zwrotu rekompensaty.
@Client:103078327 jeśli ap zostało wypłacone za całość tzn że towar jest twój i wzywasz kupującego do zwrotu wysyłasz mu etykietę opłaconą i wyznaczasz termin do odesłania jak przekroczy zgłaszasz na policji przywłaszczenie mienia
@Client:103078327 W dyskusji zostałeś poproszony o przedstawienie swojego stanowiska. Napisz, że chcesz, aby kupujący odesłał towar.
Ale sprawa została zakończona, nic w dyskusji nie moge powiedziec ani zarzadac zwrotu towaru tylko juz jest po nalozeniu kary, nie dalem swojego stanowiska bo nic o tym nie wiedzialem nie patrze na maila ani nic z takich rzeczy no i jestem tera ze musze placic karę a nie ze moge jeszcze zarzadac swojego towaru. jedynie co mi widnieje to "naprawa" co wedlug allegro produkt ma wrocic do mnie.
@Client:103078327 Przykro mi, ale sprzedawca ma 24 godziny na udzielenie odpowiedzi w dyskusji (poza weekendami), a dyskusja została założona 14.11.
W sprawie zwrotu produktu skontaktuję się z zespołem odpowiedzialnym za dyskusje.
@Client:103078327 Pretensje możesz mieć tylko do siebie > sprzedaż na Allegro to nie jest " wystaw, sprzedaj i zapomnij" > po to masz maila, aby tam regularnie, przynajmniej raz dziennie zaglądać > a wpłatę pewnie będziesz musiał uiścić zaraz po 01.12 > lepiej zrób to, żeby Cię nie ścigała windykacja > albo żeby nie zablokowali Ci konta.
więc co w takiej sytuacji? Sprawa zakończona, mam kare. Status "naprawa". Jaką mam pewność ze osoba mi odeśle "uszkodzony" towar? Co jezeli nie odeśle? I dalej ponawiam pytanie, ile mam czasu by za to zapłacić?
Zobaczysz czas jak Cię wezwą do zapłaty, powinna pojawić się w rozliczeniach, a teraz jak Ci napisałem zostaniesz bez towaru, możesz wezwać kupującego do odesłania ale czy odeśle?
A wiec tak, mam juz saldo na minusie, nie moge w dyskusji nic zrobic, mam tylko "naprawa" ze tak kupujacy to oznaczył z czego co wiem "naprawa" ma mi zwrocic towar czy cos takiego.
pierwszy raz cos takiego mam wiec nie wiem o co za bardzo chodzi a dodatkowlo dowiadouje sie o tym po zakonczeniu, po nalezeniu kary z minusowym saldem i do tego z tekstem pod produktem "naprawa"
@Client:103078327 Jak już wspomniałam, wyjaśniam kwestię zwrotu produktu. Natomiast śledzenie powiadomień dotyczących sprzedaży, w tym również wiadomości od kupujących oraz dyskusji, jest po stronie sprzedającego.
Dalej nie otrzymalem odpowiedzi na pytanie czas na zaplatę. rozumiem ze co do zwrotu to Pani sie skontatkuje z osobami co sa za ta odpowiedzialni tak?
Sprawdzalem, nic tu nie uzyskalem odpowiedzi kiedy mam uregulowac kare z allegro protect.
Dopytam się o 2 rzeczy bo dalej nie wiem,
1) jaki mam termin zapłacenia
2) Jak wygląda zwrot? Sam prywatnie mam z tą osobą ogarnąć zwrot paczki, czy przez allegro? jak to dokładnie wygląda?
@Client:103078327 Zwrot musisz uzgodnić sam z kupującym. Otrzymałam informację, że masz możliwość wypowiedzi w dyskusji. Jeśli uważasz, że jest inaczej, napisz proszę, na czym polega problem - czy pojawia Ci się jakiś komunikat o błędzie, czy polej jest wyszarzone?
Natomiast rachunki za wystawianie i sprzedaż w danym miesiącu powinny być uregulowane do 14 dnia kolejnego miesiąca, czyli do 14 grudnia. Fakturę otrzymasz od nas na początku miesiąca.