anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kara allegro protect, otrzymanie produktu z powrotem

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

Dostałem kare z allegro protect za "wadliwy produkt" z podpisem "naprawa" To oznacza ze muszę zaplacic karę plus ile mam na to czasu i gdy zapłace dostane z powrotem swój produkt czy jak to wyglada?

oznacz moderatorów
17 ODPOWIEDZI 17

milka1234567890
#18 Luminarz#

Z tym to problem, karę dostaniesz w rozliczeniach a produkt jest u kupującego.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:103078327  Ty zapłatę za Allegro Protect dostaniesz od Allegro, towar ma z pewnością kupujący i teraz jak go odzyskać? tego nie wie nikt. Allegro wypłaciło kupującemu a więc to oni zaplacili za produkt i to oni powinni Ci go odzyskać, jak żądają zwrotu rekompensaty.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Client:103078327 jeśli ap zostało wypłacone za całość tzn że towar jest twój i wzywasz kupującego do zwrotu wysyłasz mu etykietę opłaconą i wyznaczasz termin do odesłania jak przekroczy zgłaszasz na policji przywłaszczenie mienia

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103078327 W dyskusji zostałeś poproszony o przedstawienie swojego stanowiska. Napisz, że chcesz, aby kupujący odesłał towar. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

Ale sprawa została zakończona, nic w dyskusji nie moge powiedziec ani zarzadac zwrotu towaru tylko juz jest po nalozeniu kary, nie dalem swojego stanowiska bo nic o tym nie wiedzialem nie patrze na maila ani nic z takich rzeczy no i jestem tera ze musze placic karę a nie ze moge jeszcze zarzadac swojego towaru. jedynie co mi widnieje to "naprawa" co wedlug allegro produkt ma wrocic do mnie.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103078327 Przykro mi, ale sprzedawca ma 24 godziny na udzielenie odpowiedzi w dyskusji (poza weekendami), a dyskusja została założona 14.11. 

W sprawie zwrotu produktu skontaktuję się z zespołem odpowiedzialnym za dyskusje. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@Client:103078327 Pretensje możesz mieć tylko do siebie > sprzedaż na Allegro to nie jest " wystaw, sprzedaj i zapomnij" > po to masz maila, aby tam regularnie, przynajmniej raz dziennie zaglądać > a wpłatę pewnie będziesz musiał uiścić zaraz po 01.12 > lepiej zrób to, żeby Cię nie ścigała windykacja > albo żeby nie zablokowali Ci konta.

oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

więc co w takiej sytuacji? Sprawa zakończona, mam kare. Status "naprawa". Jaką mam pewność ze osoba mi odeśle "uszkodzony" towar? Co jezeli nie odeśle?  I dalej ponawiam pytanie, ile mam czasu by za to zapłacić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zobaczysz czas jak Cię wezwą do zapłaty, powinna pojawić się w rozliczeniach, a teraz jak Ci napisałem zostaniesz bez towaru, możesz wezwać kupującego do odesłania ale czy odeśle?

oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

A wiec tak, mam juz saldo na minusie, nie moge w dyskusji nic zrobic, mam tylko "naprawa" ze tak kupujacy to oznaczył z czego co wiem "naprawa" ma mi zwrocic towar czy cos takiego.

oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

pierwszy raz cos takiego mam wiec nie wiem o co za bardzo chodzi a dodatkowlo dowiadouje sie o tym po zakonczeniu, po nalezeniu kary z minusowym saldem i do tego z tekstem pod produktem "naprawa"

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103078327 Jak już wspomniałam, wyjaśniam kwestię zwrotu produktu. Natomiast śledzenie powiadomień dotyczących sprzedaży, w tym również wiadomości od kupujących oraz dyskusji, jest po stronie sprzedającego. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

Dalej nie otrzymalem odpowiedzi na pytanie czas na zaplatę. rozumiem ze co do zwrotu to Pani sie skontatkuje z osobami co sa za ta odpowiedzialni tak? 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

Sprawdzalem, nic tu nie uzyskalem odpowiedzi kiedy mam uregulowac kare z allegro protect.

oznacz moderatorów

Client:103078327
#7 Wielbiciel#

Dopytam się o 2 rzeczy bo dalej nie wiem, 

1) jaki mam termin zapłacenia

2) Jak wygląda zwrot? Sam prywatnie mam z tą osobą ogarnąć zwrot paczki, czy przez allegro? jak to dokładnie wygląda? 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:103078327 Zwrot musisz uzgodnić sam z kupującym. Otrzymałam informację, że masz możliwość wypowiedzi w dyskusji. Jeśli uważasz, że jest inaczej, napisz proszę, na czym polega problem - czy pojawia Ci się jakiś komunikat o błędzie, czy polej jest wyszarzone?

Natomiast rachunki za wystawianie i sprzedaż w danym miesiącu powinny być uregulowane do 14 dnia kolejnego miesiąca, czyli do 14 grudnia. Fakturę otrzymasz od nas na początku miesiąca.

 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów