Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Sprzedajemy części i allegro wymaga od nas połączenia z katalogiem. Łączymy katalogi oraz w aukcjach podajemy numery zamienników które odpowiadają produktowi. Zapisujemy również prośbę w aukcji o przesłaniu VIN w celu poprawnej weryfikacji. Klienci zamawiając, sugerują się pojazdami "pasuje do". Zdarzają nam się sytuację że kupujący mają do nas pretensje i wymagają zwrotu pieniędzy za towar który nie pasuje a jest już po regulaminowym 14 dniowym zwrocie. Kto ponosi odpowiedzialność za powyższą sytuację? Dlaczego stanowisko allegro w tej sprawie przeważnie jest na korzyść kupującego kiedy nie ma w tym winy sprzedającego?
Dlatego, że Allegro od sprzedającego wymaga żeby porządkował ich katalog. Sprzedaję opony i też bardzo często są błędy, ale jedyna opcja to zgłoszenie tego do allegro. Tylko nie bardzo rozumiem dlaczego przy bardzo wysokich prowizjach allegro mam jeszcze za nich robić robotę