Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Pierwszy raz musiałem płacić prowizję od sprzedaży w przypadku gdy kupujący wybrał "odbiór osobisty - zapłata gotówką" a oczywiście się nie zjawił - allegro nic nie może zrobić? !
Drugi przypadek wysyłka za pobraniem przez allegro, typ nie odebrał przesyłki, w plecy kilkadziesiąt złotych za przesyłki kurierskie i miesiąc czasu bez przedmiotu - allegro nic nie może zrobić? !
Wczoraj po nie dodawaniu już żadnych ofert za pobraniem, typ kupił przez "kup teraz" rozpoczął zakup, ale nie zakończył płatności, oczywiście podał już dane paczkomatu do wysyłki - może liczy na pomyłkę z mojej strony że wyślę bez pieniędzy, kontaktu oczywiście brak, jak w każdym z przypadków, teraz oczekiwanie 7 dni i wniosek o zwrot prowizji i ponowne wystawienie.
Czy allegro planuje jakąś ochronę sprzedających a nie tylko kupujących?
Dlaczego kupujący są całkowicie bezkarni, próbując robić przekręty umyśle czy nie, nie wiem.
Sprzedawcy muszą się sami bronić a w tym przypadku najlepszą ochroną jest zlikwidowanie takich form dostawy.
Tak planuje, wszystko zgodnie z prawem, a ty nie udostępniaj pobrań.🙄
7 dni - to termin po upływie którego nieopłacone zamówienie będzie anulowane przez Allegro (upływ terminu na zapłatę zastrzeżonego przez Allegro) i automatycznie przyzna zwrot prowizji (nie musisz wypełniać wówczas żadnych wniosków).
Możesz jednak w swoich ofertach (w zakładce o Sprzedającym - powiązanej z ofertą) zastrzec termin na zapłatę krótszy niż 7 dni (np. 3 dni), Po tym okresie gdy zamówienie jest nadal nieopłacone możesz wezwać Kupującego do zapłaty wyznaczając mu dowolny termin dodatkowy (nawet 1h), a po bezskutecznym upływie tego terminu odstąpić od Umowy (z powodu uchybienia obowiązkowi zapłaty przez Kupującego w zastrzeżonym terminie).
Wniosek o zwrot prowizji trzeba wówczas wypełnić ręcznie.
Już to dawno nie raz się wspominało, Allegro tylko pomaga kupującym i wymusza czasami razem z kupującymi pod groźbami zwrot po czasie co przyjąć mam choć minęło 3 tygodnie od zakupu. Albo bielizna co nie wolno zakładać była przymierzana bo Allegro to jedyna przymierzalnia bielizny w Polsce każdego rodzaju z możliwością zwrotu. Stacjonarne nawet nie przyjmują zapakowanych nie otwartych a nawet nie wymieniają taki jest regulamin o przyczynach higienicznych. A oni z kupującym ma być zwrot bo muszę bo Smart i wszystko wolno kupującemu. Straszą w dyskusjach zawieszają konta jak się zwrotu wpłaty szybko nie robi dają z programu a nam konto blokują i każą opłacić kary. Takie teksty w dyskusji i straszenie pobiciami to tylko dla Allegro poniosło kupującego lekko 😂 Tak napisali i dali mu jeszcze kasę z programu a mężowi zawiesili konto a, zwrot robił on prawie po miesiącu bo paczka była na magazynie i nie chciało mu się załatwiać tego z Inpost, czekał łaskawie jeszcze jak kupującemu, załatwi zwrot sprzedawca i napisze za niego gdzie paczkę ma odesłać.
Tak mogą kupujący a MY nic 😡
My to możemy tylko liczyć straty.
@WiolkaButik, zasady zwrotu w sklepie stacjonarnym oraz internetowym, różnią się między sobą.
Natomiast sprzedający na Allegro może odmówić przyjęcia zwrotu niektórych przedmiotów - są to m.in. rzeczy dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu (np. bielizna osobista). Musisz jednak poinformować o wyłączeniu odstąpienia od umowy w zakładce Zwroty.
Natomiast nie ma naszej zgody na wymianę zdań o tak wulgarnym charakterze. Czy mogę Cię prosić o przesłanie zrzutu ekranu, na którym widać całą wymianę zdań na spolecznosc@allegro.pl?