Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
WItam
Klient kupił u mnie kilka rzeczy (wystawione osobno). Zaproponowałem mu, że zrobię z tego jedną paczkę i po przelewie wyślę z jednym kosztem wysyłki. Gość się zgodził i na tym nasz kontakt się urwał. Minęło 7 dni od zakupu. Po jakim czasie mogę wystawić ten towar raz jeszcze nie narażając się na jakieś przebudzenie gościa za miesiąc żeby mi ocenę negatywną wystawić? Czy jest możliwość anulowanie takiej transakcji w taki sposób , żeby można było ją uznać za niebyłą?
Pozdrawiam
Poproś o zwrot prowizji Allegro, jeśli kupujący nie odpowie w ciągu kilku dni allegro zwróci prowizje i przy okazji transakcja będzie anulowana 🙂
Zgodnie z regulaminem kupujący ma 7 dni na wpłatę. Wyślij mu maila, że nie dotrzymał warunków umowy, wystąp o zwrot prowizji i wystaw towar ponownie. Komentarz niestety będzie mógł wystawić do 90 dni od zakupu, ale zawsze możesz wnioskować o jego usunięcie.
@XLent Po 7 dniach od zakupu możesz wystawić ponownie.
Są jednak Kupujący którzy gdy otrzymają wiadomość od allegro o zwrocie prowizji to się przebudzą i natychmiast wpłacają. To już od Ciebie zależy czy chcesz mu sprzedać wtedy czy chcesz się bujać z towarem od nowa.
Kupujący i tak będzie mógł wystawić komentarz.
Panowie dzięki za informacje. Jak napisałem kontakt się urwał. Występowałem już kiedyś o zwrot prowizji i jest tak jak piszecie czyli natychmiastowa wpłata. Ten przypadek jest o tyle dziwny, że Allegro nie pobrało prowizji za te rzeczy?!?! Co to może oznaczać?
"Allegro nie pobrało prowizji za te rzeczy?!?! Co to może oznaczać?"
To może oznaczać, że Allegro zwariowało 🙂
Może wystawiałeś na Allegro Lokalnie? Tam nie ma "prowizji", jeśli klient nie zapłaci.
Może i zwariowało 😀
Nie wystawiam na Allegro Lokalnie niczego. Wystawiłem wtedy kilkanaście aukcji i za te kupione przez tego gościa nie pobrano prowizji, za całą resztę resztę pobrano, dla mnie to dziwne dlatego pytam co to może oznaczać.
Gdyby pobrano prowizję mógłbym wystąpić o zwrot i może by gościa 'postraszyli', a tak nie mam manewru.
Znasz login kupującego? Czy kupił użytkownik zarejestrowany? Client to też użytkownik zarejestrowany.
Znam login. Gość jest na Allegro od 20 lat, ma 33 pozytywy, 2 negatywy, loguje się codziennie a na wiadomości nie odpowiada. Już nawet nie zależy mi aby mu to sprzedać, tylko pytanie, po jakim czasie będę od niego 'uwolniony'?
Kiedy transakcja staje się całkowicie anulowana? Po 90 dniach? Czy da się to jakoś przyśpieszyć? 🤔
W takiej sytuacji prowizja powinna być naliczona. Kupujący jeśli ma komentarze, jest też sprzedającym. Może wystawić ocenę do 90 dni, a zapłacić powinien do 7 dni. Moim zdaniem po 7 dniach możesz wystawiać.
Po 7 dniach jeśli nie zapłacił możesz zrobić z towarem co uznasz za stosowne.
Sam jestem zdziwiony, że prowizji za to nie pobrali i nie wiem dlaczego.
Dziękuje wszystkim za informacje. Wystawię to raz jeszcze, a gościa sobie wrzucę na czarną listę.
Pozdrawiam