Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 🙂 sprzedający zrezygnował z zakupu- złożyłam wniosek o zwrot prowizji. Wniosek ten został zaakceptowany. Jednak w rozliczeniach allegro nie widzę, żeby ta prowizja została zwrócona... Czy na to jest jakiś czas? Gdzieś można to sprawdzić?
pozdrawiam
O zwrocie prowizji dostajesz powiadomienie od allegro .
ok, dostałam takiego maila :
Dzień dobry! Przyznaliśmy Ci rabat transakcyjny
Zamówienie spełniło warunki przyznania rabatu transakcyjnego.
O coś takiego chodzi?
@PUHPietrzkiewicz Cześć. 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia
tutaj akurat anulacja przeze mnie : ale też dostałam takiego maila jak powyżej.
numer zamówienia: bb90f640-8868-11ee-a635-d752aa77a5cf