anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kilka pytań

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

1. Licytacja bez wpłaty. klientka po zakupie rezygnuje. ja nie widzę opcji anulowania. Mogę sobie tylko zaznaczyć, że anulowane. Nawet o zwrot prowizji przed upływem tygodnia nie mogę poprosić. Jak to powinno dokładnie przebiegać?

2. Pocztex48 za te 9zł. Jak to wysłać? mam konto zwykłe, robię "wyprzedaż garażową". Klient zapłacił, zamówił taką wysyłkę. W odróżnieniu od inpostu żadnego przekierowania do tego nie mam. Idę na pocztę i słyszę, że u nich mogę wysłać tylko priorytetową lub ekonomiczną. Wiadomo na etykiecie będzie co innego i jakiś przewrażliwiony klient negatywa da, a ja jeszcze do tej wysyłki dopłacę mu... Ciągle "zachęcacie" do udostępniania jak największej ilości różnych wysyłek, a potem nie wiadomo co z tym robić....

3. Dlaczego w przypadku licytacji kilku przedmiotów przez jednego klienta i zapłacie z wysyłką za każdy przedmiot oddzielnie nie ma możliwości automatycznego połączenia tego w jedną wysyłkę i zwrotu kasy za pozostałe? Przez lata uczyliście klientów, że zawsze mają rację. Dogadywanie takich rzeczy stało się dla nich normalnością. Teraz człowiek który nie wie jak za to razem zapłacić, bo kupuje sporadycznie z automatu pisze, ze chce 1ną wysyłkę i zwrot kasy za resztę. Ja muszę mu odmówić, wysłać 3 malutkie zamówienia w oddzielnych przesyłkach i modlić się żeby za to mi negatywa nie wystawił... 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Ziolko39
#20 Guru#

@kaliszaneczka-x 

1. Anulować może tylko kupujący. Jeżeli to "kup teraz" to przy braku wpłaty anuluje się automatycznie po 7 dniach, a prowizję Ci zwróca "z automatu". Nawet nie musisz pisać o zwrot.

2.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

3. Klient może opłacić wszystkie wylicytowane przedmioty jedną przesyłką, zaznaczając "v" w okienku "zaznacz wszystkie" i na dole strony klikając "opłać" .

Albo czasami ja tak robię, że klient kupił przedmiot, a po godzinie się obudził i kupił cos jeszcze, to tego samego dnia zwracam przez PayU za jedną przesyłkę ew. wkładam drobne do paczki i informuję o tym klienta telefonicznie.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kaliszaneczka-x sprzedajesz na allegro czy allegro lokalnie ?

2. udostępniaj takie metody dostawy jakie jesteś w stanie nadać za podaną kwotę 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Tu chodzi o główne allegro akurat. Na allegro lokalnym po sprzedaży problemów o dziwo jest mniej. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#20 Guru#

@kaliszaneczka-x No to na zwykłym jest tak jak napisałem

oznacz moderatorów

Ziolko39
#20 Guru#

@kaliszaneczka-x Żeby było trudniej to na zwykłym Allegro klient ma 30 dni na opłacenie licytacji. 7 dni to "kup teraz"

oznacz moderatorów

kaliszaneczka-x
#15 Entuzjasta#

Chyba nie do końca. Przynajmniej pytałam przed wysyłką tych 3 paczek tu na gadane. I odpisali żeby tego nie robić, bo mi potem 2 nie wysłane paczki będą widnieć w systemie. Tak samo w menedżerze przesyłek. W konsekwencji 3 paczki zapłacone w ciągu 15 min wysyłałam w tym samym czasie w jednym punkcie na jeden adres. Co jest **piiip**yczne i wbrew interesom klienta. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kaliszaneczka-x wyżej odpisał Ci @Ziolko39 

co do 2 to wiele dostaw na allegro jest z umowami dla firm więc nie ma co się rozpędzać i wszystko dodawać, udostępnij np, paczkomat i po sprawie 🙂

Co do 3 to klient może połączyć w jedną przesyłkę, my tego nie zrobimy z poziomu konta 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów