anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient chce tzw rekompensaty

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

Witam

W dniu 3 czerwca sprzedałem dwie sztuki listew , zostały spakowane, miały nadany numer listu przewozowego, a klient zadzwonił do mnie koło 18:30 i pyta mnie czy możemy dodać do zamówienia jeszcze jedną listwę. Towar już był spakowany więc odpowiedziałem mu że nie istnieje taka możliwość bo paczka czeka na odbiór przez kuriera, problem w tym że ten kurier nie odebrał przesyłki i klient w dniu dzisiejszym oskarżył mnie że go oszukałem. Odpowiedziałem mu że nie zrobiłem tego specjalnie nawet skontaktowałem się telefonicznie i wydawało mi się że ustaliliśmy że wycofamy zamówienie, a klient kupi jeszcze raz. Po 2 godzinach napisał do mnie że nic takiego nie ustalaliśmy że oczekuje ode mnie rekompensaty, bo zamówił gdzie indziej tę jedną listwę. Ja mu napisałem że wyślę mu klej gratis (co zrobiłem) co uważam że to już dobra rekompensata, a on przechodzi na agresywny ton rozmowy na allegro w wiadomości, że on czeka na przesyłkę i nic się nie dzieje w tej materii, a dostawa według mojej aukcji ma zostać dostarczona do 5 czerwca. Co mam zrobić z tą jak dla mnie próbą wyłudzenia, nawet nie wiem czemu, mam takie wrażenie że on chce tylko wystawić negatywa albo jakąś kasę ode mnie. Czy allegro jakoś pomaga sprzedającym w takich sprawach? To jest smutne bo ja chcę załatwić normalnie sprawę, daje klej gratis choć nie czuję że coś złego zrobiłem.

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGDSUBLIME po co cudujesz i wdajesz się w rozmówki telefoniczne ? , klienta trzeba grzecznie wprowadzić w stan zakłopotania wówczas tok jego dalszego postępowania pójdzie po Twojej myśli .

oznacz moderatorów

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

Hej, zawsze załatwiam w ten sposób i to jest pierwszy raz jak ktoś szuka problemów, zastanawiam się co mu teraz odpisać bo mi podniósł ciśnienie. 

oznacz moderatorów

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

Jutro dostanie przesyłkę i jak zacznie cudować co zrobić?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@AGDSUBLIME  no niestety jak trafisz na roszczeniowego klienta, to nic nie poradzisz, w zasadzie negatyw na 99% i wszystko przez kuriera który nie podjechał😕

oznacz moderatorów

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

ciekaw jest to że jak mu miałem dorzucić jedną listwę, jak nie kupił, i co lepsze jakby kupił to i tak by musiał zapłacić za przesyłkę.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@AGDSUBLIME  jak by kupił i miałbyś możliwość dorzucenia tej listwy do jednej przesyłki, to zawsze mógłbyś mu zwrócić za druga przesyłkę

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGDSUBLIME ot .. i pierwszy raz , na pewno nie ostatni  ,przygotuj sobie formułkę dla tych z rodzaju ,,trudnych ,, unikniesz niepotrzebnych zgrzytów .

oznacz moderatorów

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

a masz jakąś formułkę 🙂 podeślij coś, jak z tymi negatywami wpływa to jakoś na sprzedaż?

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@AGDSUBLIME  na sprzedaż nie bardzo, ale na statystyki jak najbardziej, jak będziesz miał 20 łapek w górę i 10 w dół, to Ci konto zablokują

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGDSUBLIME klient po rozmowie z Tobą musi być przekonany ,że chcesz ,ale leży to poza Twoimi kompetencjami  ,to zależy od sytuacji , ale np w tej odpowiedziałbym ...

Panie ... ja tu tylko pakuję  ,dostałem zlecenie na 2 to muszę wysłać 2 inaczej szef mi dziurę w brzuchu wywierci ... tu sugerujesz zgłoszenie zwrotu lub anulowanie i ponowny zakup , klient jest przekonany ,że jest to jedyne słuszne wyjście ..

oznacz moderatorów

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

dobre podejście ale pisałem z nim i wie że jestem właścicielem.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@AGDSUBLIME dlatego zacząłem swoje wpisy od słów ,, nie potrzebnie się wdajesz ....,, Z tym już nic nie zrobisz , ale Masz wskazówkę na przyszłość .

oznacz moderatorów

AGDSUBLIME
#8 Zapaleniec#

dzięki

oznacz moderatorów

pecela
#18 Luminarz#

@AGDSUBLIME

Trzeba było napisać klientowi, że po otrzymaniu od Allegro etykiety adresowej, nie ma możliwości modyfikacji danej przesyłki. Do tego trzeba podkreślić, że chciałbyś mu pomóc, ale zwyczajnie nie możesz, bo taka jest polityka portalu.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@AGDSUBLIME cóż jak napisał @mdrogeria  musisz byc gotowy na takie sytuacje. 

Dzis zaglądam na poczte a tam dyskusja: klient stoi pod paczkomatem i nie może odebrać przesyłki. Już byłem w trakcie pisania żeby sie skontaktował z Inpostem. Ale rzuciłem okiem na zamówienie i okazało sie że : klient wybrał DPD pickup ( Dino)

 

Wiec Mu napisałem niech wejdzie do Dino i odbierze......

I cóż . Mam nadzieje że przeczyta

A klienci bywają różni 😉 trzeba sie uodpornić i kazdemu pomagać w miare możliwości i rozsądku.......

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#19 Nestor#

@_Likos_  no własnie mnie też to dziwi, że ludzie z byle powodu otwierają dyskusję, chociaż Lwa już dawno nie ma😉, mi ostatnio gościu napisał "nie dostałem instrukcji", tak jak by nie mógł zadzwonić, albo napisać normalną wiadomość

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@_Likos_ to samo miałem , automat łone , a tuż za nim smart points ,na wszelki wypadek zadzwoniłem do klientki .

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg#

I wiesz co jest najlepsze. To pewnie kolejny klient, który zawsze brał inpostem i Allegro mu pomogło wybrać co innego. A niech teraz jeszcze trafi taki, który obwini sprzedawcę...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów