Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Dzsiaij w uwagach klient mi napisał żeby przesyłkę wysłać po 6 stycznia. Jak rozwiązać ten problem jak dla Allegro zobowiązałem się wysyłać towar w ciągu 24 godzin. Taka obsuwa będzie skutkować zaniżeniem poziomu jakości sprzedaży.
@secretlocation Cześć. 🙂 Zdaję sobie sprawę z tego, że to rozwiązanie nie jest idealne, ale w tej sytuacji możesz poprosić kupującego o anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie po 6 stycznia.
@ko_alka A jak to była licytacja? Problem znany od dawna i przez was ignorowany. Sprawdż wnioski na "zniknietym" przez Was forum Zgłoś pomysł. Po prostu przyznajcie : jest to jeden ze sposobów allegro na niesłuszne szykanowanie sprzedającego. ( jak nie wiesz jak t zrobić spytaj : @msniezek )
Wygeneruj list przewozowy i wprowadz do trackingu a paczke wydaj kurierowi 6 stycznia
Może dodaj mu numer innej paczki wysyłanej tego samego dnia a 6 stycznia wyślij właściwą.
Najprostszy sposób to zakup, nieopłacenie zamówienia i zmieszczenie się w terminie 7 dni (BLIK, karty itp.) lub 14 dni (przelew tradycyjny) na opłacenie zamówienia 🙂 Wtedy sprzedawcy nie leci czas na wysyłkę, bo nie ma kasy, a kupujący ma zaklepaną cenę towaru.
Jak jeszcze nie opłacił !