anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient chce w innym terminie przesyłkę

secretlocation
#7 Wielbiciel#

Witam

Dzsiaij w uwagach klient mi napisał żeby przesyłkę wysłać po 6 stycznia. Jak rozwiązać ten problem jak dla Allegro zobowiązałem się wysyłać towar w ciągu 24 godzin. Taka obsuwa będzie skutkować zaniżeniem poziomu jakości sprzedaży. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@secretlocation Cześć. 🙂 Zdaję sobie sprawę z tego, że to rozwiązanie nie jest idealne, ale w tej sytuacji możesz poprosić kupującego o anulowanie zamówienia i złożenie go ponownie po 6 stycznia. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ko_alka A jak to była licytacja? Problem znany od dawna i przez was ignorowany. Sprawdż wnioski na "zniknietym" przez Was forum Zgłoś pomysł. Po prostu przyznajcie : jest to jeden ze sposobów allegro na niesłuszne szykanowanie sprzedającego. ( jak nie wiesz jak t zrobić spytaj : @msniezek )

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Wygeneruj list przewozowy i wprowadz do trackingu a paczke wydaj kurierowi 6 stycznia

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Może dodaj mu numer innej paczki wysyłanej tego samego dnia a 6 stycznia wyślij właściwą.

oznacz moderatorów

reboot23
#11 Animator#

Najprostszy sposób to zakup, nieopłacenie zamówienia i zmieszczenie się w terminie 7 dni (BLIK, karty itp.) lub 14 dni (przelew tradycyjny) na opłacenie zamówienia 🙂 Wtedy sprzedawcy nie leci czas na wysyłkę, bo nie ma kasy, a kupujący ma zaklepaną cenę towaru.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak jeszcze nie opłacił !

oznacz moderatorów