Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Problem jak w tytule - paczka do Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch. Klientka (starsza Pani) podaje numer stacjonarny, który EN odrzuca. Co dalej?
Telefon do Pani nic nie daje ("wszyscy we wsi znajo ten numer, nie gadaj Pan gupot...").
Jak ugryźć temat?
PromalakPoludni
Nie ma szans.... Próbowaliśmy. To jest jej numer i nie ma innego!
PromalakPoludni
Miałem podobną historię , ale w miom przypadku kontak tel . i mailowy nie istniał , ostatecznie skończyło się dyskusją , paczka opóźniona ... cóż allegro ma to gdzieś .
Również przeczytaj - nie ma opcji podania jej żadnego kodu (tak mieliśmy taki pomysł). Pani jest starsza i nic do niej nie dociera.
PromalakPoludni
Kontakt przez chat z allegro już był. Wyślą info do klienta (Tyle sami zrobiliśmy).
Kod podawaliśmy, ale kobita w ogóle nie rozumie co się do niej mówi. W kółko powtarza, że Poczta zna jej numer telefonu.
Bardziej obawiam się jakiegoś negatywa. Wg allegro ma prawo go wystawić, nawet pomimo nie dopełnienia wszystkich formalności.
PromalakPoludni
Ale już dwa razy dzwoniliśmy do kobity i nie, nie da się nic jej powiedzieć o żadnych kodach....
Jest telefon, który wszyscy znają i koniec kropka!
PromalakPoludni
Sam nie wiem. Tam jest więcej kwiatków - konto jest na inną osobę, gdzie jest podany numer komórkowy. Ale po wspomnieniu o tym, kobita podnosi ton i mówi, że to jej konto i nie ma żadnego innego numeru... Normalnie od trzech lat, pierwszy raz mamy zagwozdkę co z tym zrobić.
Po głosie i obyciu można śmiało stwierdzić, że Pani ma wiek około 70-80 lat (okolice Lublina).
PromalakPoludni
"Abonent jest w tym momencie nieosiągalny"...
PromalakPoludni
@PromalakPoludnie To może przejedź się osobiście pod ten Lublin... 😄 (sorki, taki żarcik, nie mogłam się oprzeć).
Patowa sytuacja; z tych, co to jak nie kręcisz, d*** (pardon) z tyłu ☹️. Wydaje mi się, że @mdrogeria, jako doświadczony sprzedający, sugeruje Ci jedyne możliwe rozwiązanie (choć może niezupełnie zgodne z procedurami).
I tak to widzę: na przesyłce imię i nazwisko klientki, Twój nr telefonu i ten nieszczęsny kod odbioru. Przesyłka trafia do właściwego punktu pocztowego, a tam, skoro "wszyscy we wsi znajo ten numer" ("ten", czyli stacjonarny), to i panią Anielę/Zdzisławę/czy jak jej tam na chrzcie świętym dano (znaczy Twoją klientkę) "znajo". Dzwonią na "ten" numer, klientka odbiera przesyłkę, nikt się nie interesuje kodem odbioru. To wariant optymistyczny.
Wariant pesymistyczny: Dzwonią z poczty na Twój numer, po czym Ty dzwonisz do klientki: - pani "Anielo" (czy jak jej tam), paczuszka czeka na odbiór w punkcie pocztowym. "Aniela": - ale ja nie zamawiałam żadnej paczuszki!". Kamera stop. Napisy, reklamy: "Chcesz rozpocząć swoją przygodę z Allegro jako Sprzedający? Zostań mistrzem e-commerce! Ułatwimy Ci to zadanie!"
Ale żarty na bok. Szczerze Ci współczuję tej patowej sytuacji, fajnie by było, gdybyś dał znać, jaki był jej finał.
BTW: Straaasznie już polubiłam tę Twoją "Anielę" 😂 🤣😂
Witam po kilkudniowej przerwie...
No i jak zapowiadałem wcześniej, tak też się stało....
Pani "Halyna" paczki nie odebrało (no jak to się mogło stać...), no i dostaliśmy NEGATYWA.
Co jest w nim napisane? cytuję: "Przesyłka za pośrednictwem poczty polskiej nie jest do odebrania przez osoby trzecie ze zleceniem. "
No jakże to, ale jak to?
Oczywiście allegro nie widzi absolutnie problemu... "Ocena została jednak wystawiona na podstawie indywidualnych odczuć Kupującego - z punktu widzenia neutralnego obserwatora niestety nie mogę podważyć słuszności oceny wystawionej przez Kupującego."
Brawo.
Ciekawe, czy w urzędzie również by się wściekała, że jak to nie może odebrać dokumentu na osobę trzecią.... Ehhh
@PromalakPoludnie No to "stój Halina" ☹️. Ale treść negatywnej opinii Kupującego (chyba skopiowana z notatki pracownika poczty?), chociaż stwierdza oczywisty fakt, to w żaden sposób nie określa winnego takiego stanu rzeczy. A wina w tym przypadku ewidentnie leży po stronie Kupującego i aż się nie chce wierzyć w zacytowane przez Ciebie stanowisko allegro.
Od dobrych kilkunastu lat jestem tu tylko kupującym, jednak od pewnego czasu noszę się z zamiarem przerzedzenia swoich wieloletnich zbiorów. Ale jak czytam, szwendając się po tym forum, jakie mnie - ewentualnego sprzedawcę na allegro - czekają niespodzianki, to obawiam się, że zamiaru nie donoszę.
Pozdrawiam 🙂
@PromalakPoludnie No cóż to nie pierwszy "kwiatek" z obsługi Allegro. Oni ich biorą z łapanki. Pewnie jakbyś dostał negatywa o treści " rower to nie samochód i lubię pączki z marmoladą" też byś miał odpowiedź że to subiektywna ocena kupującego.
Cuda się zdarzaąa.
Nie wiem jakim cudem, ale PaczkomatAllegro przyjął numer tel. :"stacjonarny". Przesyłkę zaadresowałem i opłaciłem. Zupełnie przez przypadek zauważyłem na etykiecie nr tel. Wygenerowanie kolejnej etykiety - 9 zł. W plecy - aż miło...