Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
jesteśmy sklepem z polskimi ubrankami, więc często się zdarza, że sprzedajemy po jednej sztuce z rozmiaru danego typu ubrania. Taki towar u nas już nie wraca, bo nie jest dłużej produkowany.
Niestety dość często zdarzają się przypadki, że ludzie kupują jeden rozmiar, a w wiadomości informują, że chcą inny rozmiar lub kolor, którego nie mamy i nie będziemy mieć.
Zdarza nam się dzwonić do takich kupujących i informować ich, ale czasem są to osoby niemówiące po Polsku i wtedy nie możemy się do końca zrozumieć - ja proszę o anulowanie, a ta osoba myśli, że to ja anuluję zamówienie. I jak to jest, mogę to zrobić? Oznaczyć jako anulowane i zwrócić pieniądze?
@butik_seti pierwsza lepsza Twoja oferta -https://allegro.pl/oferta/komplet-welurowy-falbanki-koronka-czerwony-polski-12711802959
Opis , zgodnie z tytułem mam wybór co prawda to tytuł z katalogu , ale w Twoim utworzonym nie ma wzmianki ,że sprzedaż dotyczy koloru czerwonego . Ja wiem , Ty wiesz , ale klient nie wie . Przykladaj się bardziej do umieszczenia istotnych informacji w tytule oferty .
Ok, zwrócę na to uwagę. Ale jak już taka sytuacja ma miejsce, a ja się nie mogę dogadać z kupującym, to mogę sama anulować zakup?
@butik_seti anulować może tylko klient .
Dzięki
@butik_seti teoretycznie jak zwrócisz pieniądze przez allegro finanse i oddadzą Ci prowizje to nie liczą takiego zamówienia do statystyk
tak też uczyniłam
@butik_seti popraw opisy i wywal Dostępne rozmiary : 92, 98, 104, 110, 116, 122
bo kilku nie da się wybrać 116 czy 122 więc Ci piszą w wiadomości 😞
Niestety nieaktywne rozmiary są aktywne przy produktach które są jeszcze na stanie. Oferty są wielowariantowe. Dlatego tak to wyświetla.
Problem kupującą rozwiązany pozytywnie 🙂