Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił u mnie 10 sztuk towaru i pojawia mi się w zamówieniach informacja, że jest to 10 przesyłek (w sekcji dane dostawy).
Jak zmienić ustawienia, żeby kiedy klient kupi kilka sztuk tego samego produktu lub różne produkty system rozumiał, że to będzie tylko jedna przesyłka?
W ustawieniach musisz zaznaczyć ile sztuk będziesz miał na jedną wysyłkę a klient kupując zaznacza wszystkie przedmioty u ciebie i z automatu dostaje koszt jednej przesyłki do opłaty.
@slota-sklep W cenniku dostawy musisz ustawić ile szt przedmiotów (dowolnych) może wejść do jednej przesyłki. Edytuj cennik i tam zmień. Takich cenników różnych możesz sobie stworzyć kilka i podpinać do ofert. Po kupieniu przez klienta już się nie da. A klient opłacił 10 kosztów przesyłek ? Jeżeli tak to napisz do niego lub zadzwoń, niech Ci poda nr. konta. Zwróć mu za 9 przesyłek i wyślij wszystko w jednej.
dzięki @Ziolko39 ! Nie opłacił ponieważ przesyłka jest za darmo od kwoty za którą kupił.
@slota-sklep No to spakuj w jedną i wyslij. I dopasuj sobie potem cenniki.
I 9 przesyłek nie będzie miał wysłanych.. W jakości sprzedaży "wysyłka w terminie" procent spadnie. A może jest sposób by to rozwiązać?
Do każdej przesyłki wpisać ten sam numer tej, która została nadana. U mnie czasem klient dzoni po opłaceniu, że chciałby odebrać osobiście. Zwracam mu wtedy za przesyłkę, a numerze przesyłki wpisuję 00000000. Do tej pory było ok.
Świetny pomysł:):) Dzięki. Na to nie wpadłam 😄 ale z tym 0000 coś mi nie wchodziło ostatnio..
@dario381 Bo ta liczba zer lub innych dowolnych cyfr musi być zgoda z ilością cyfr jaką mają rzeczywiste przesyłki danej firmy.
Wydaję mi się że tak wpisywałam, ale spróbuję przy następnym przypadku 🙂
@dario381 U mnie to działa.
Nie wiem, z inpostem nie działa coś. występuje błąd. Wpisuje 24 zer
@Ziolko39 a jakiego przewoźnika wpisywałeś, to może też takiego wpiszę? Przecież i tak bez znaczenia którego przewoźnika wybiorę
@dario381
Z tym 0000 ...
Taka przesyłka nie zostanie rozpoznana przez Allegro jako przyjęta przez kuriera do przewozu w dniu zakupu (ani w żadnym innym dniu), nie zostanie rozpoznana jako nazajutrz (lub kiedykolwiek) dostarczona.
Statystyki polecą (zarówno te od szybkich wysyłek, jak i szybkich doręczeń).
@A3dam Tak, wiem o tym. W zasadzie to była ciekawość:) i w sumie takiego zastosowania nie ma potrzeby i sensu stosować.. Ale wpisanie tego samego numeru przesyłki gdy ten sam klient ma kilka przesyłek pod ten sam adres, no to fajne rozwiązanie.