anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił przedmiot (w sierpniu 2021) i chce reklamować uszkodzony towar

goodies-sklep
#1 Nowicjusz#

Klient kupił kocyk (mata do robienia zdjęć) w sierpniu 2021.

Cytuje maila: 

"dzień dobry, niestety w ostatnim praniu kocyk się popruł i nie nadaje się już do zdjęć. co prawda był intensywnie używany przez 3 dzieci i już miał być przez kolejne, jednak muszę go zareklamować. załączę zdjęcie."

... 

Jak zareagować? Na aukcji widniała informacja o tym, że zalecamy pranie kocyk ręcznie lub w pralce w temperaturze nie wyższej niż 30 stopni. 

Wyczytałam, że " "Zgodnie z polskim prawem, wada która ujawniła się w ciągu roku istniała w momencie sprzedaży" no ale ten okres został już dość mocno przekroczony. 

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

@goodies-sklep masz rację do zakupów sprzed 1 stycznia 2023 r. powyżej roku to konsument musi udowodnić że wada była w momencie sprzedaży 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

goodies-sklep
#1 Nowicjusz#

Dziękuje za odpowiedź. Mogę zapytać czy wystarczy jak w tym momencie odpiszę jedynie, że:
Reklamacja zostaje jednak odrzucona. Wada powstała na skutek użytkowania produktu. W momencie sprzedaży towar był kompletny, wolny od wad. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@goodies-sklep jak uważasz za słuszne to odrzuć, na forum nikt nie rozpatrzy reklamacji za Ciebie bo Ty jesteś ekspertem i znasz swój towar 🙂

 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@goodies-sklep nie odrzuca się reklamacji bez dobrego uzasadnienia nalezy dopytac powolując sie na przepisy na jakiej podstawie uważa kupujący że wada powstała wynika z produktu potem odrzucić

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Odpisz mu załączając przepisy sprzed tego roku, niech udowadnia.

oznacz moderatorów