Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił kocyk (mata do robienia zdjęć) w sierpniu 2021.
Cytuje maila:
"dzień dobry, niestety w ostatnim praniu kocyk się popruł i nie nadaje się już do zdjęć. co prawda był intensywnie używany przez 3 dzieci i już miał być przez kolejne, jednak muszę go zareklamować. załączę zdjęcie."
...
Jak zareagować? Na aukcji widniała informacja o tym, że zalecamy pranie kocyk ręcznie lub w pralce w temperaturze nie wyższej niż 30 stopni.
Wyczytałam, że " "Zgodnie z polskim prawem, wada która ujawniła się w ciągu roku istniała w momencie sprzedaży" no ale ten okres został już dość mocno przekroczony.
@goodies-sklep masz rację do zakupów sprzed 1 stycznia 2023 r. powyżej roku to konsument musi udowodnić że wada była w momencie sprzedaży 🙂
Dziękuje za odpowiedź. Mogę zapytać czy wystarczy jak w tym momencie odpiszę jedynie, że:
Reklamacja zostaje jednak odrzucona. Wada powstała na skutek użytkowania produktu. W momencie sprzedaży towar był kompletny, wolny od wad.
@goodies-sklep jak uważasz za słuszne to odrzuć, na forum nikt nie rozpatrzy reklamacji za Ciebie bo Ty jesteś ekspertem i znasz swój towar 🙂
@goodies-sklep nie odrzuca się reklamacji bez dobrego uzasadnienia nalezy dopytac powolując sie na przepisy na jakiej podstawie uważa kupujący że wada powstała wynika z produktu potem odrzucić
Odpisz mu załączając przepisy sprzed tego roku, niech udowadnia.