anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił przedmioty objęte zestawem z rabatem kwotowym-rabat nie został naliczony.

firmaMASGREG
#7 Wielbiciel#

Klient kupił przedmioty objęte zestawem z rabatem kwotowym (trzy przedmioty 2+1 - rabat nie został naliczony w podsumowaniu zamówienia. Chciałbym klientowi zwrócić kwotę nadpłaty (i oczywiście zmniejszyć prowizję allegro). Jak to zrobić i dlaczego rabat nie został uwzględniony w zamówieniu

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Oddaj klientowi różnicę przez Allegro (częściowy zwrot wpłaty) lub zwykłym przelewem. O zwrot prowizji od nadpłaty upomnij się tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7f980b3b-184b-4f4a-9ad4-7e833245df10&subjectId=b041ba5e-6...

oznacz moderatorów