anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient kupił towar z wysyłką paczkomatem ale odberał osobiście.

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

Kilka dni temu sprzedałem przedmiot, klient za niego zapłacił a także opłacił wysyłkę Allegro Inpost paczkomat.

Gdy zorientowałem się, że klient mieszka niedaleko mojego miejsca zamieszkania pozwoliłem sobie zadzwonić i dopytać się czy w ramach opłaty za paczkomat chciałby abym dostarczył mu osobiście zakupiony przedmiot dzisiaj, czyli w dniu zakupu swoim środkiem transportu. Klient bez wahania wyraził zgodę na takie dostarczenie zakupionego towaru tak więc podjechałem do niego osobiście (bo i tak wiedziałem, że będę jechał obok w innych sprawach) i przekazałem towar.

 

Obecnie w jakości sprzedaży w - "numery przesyłek uzupełnione w terminie" i "wysyłka w terminie" mam obniżony % jakości ze względu na tą transakcję ponieważ nie wygenerowałem numeru przesyłki i jej nie nadałem. Także w menedżerze paczek inpost po zaimportowaniu zakupionych towarów widzę do wysłania ten towar na liście.

Da się coś z tym zrobić aby "było poprawnie"? Jedynie co zrobiłem to w zamówieniach zmieniłem status na "odebrane" ale nic to nie dało.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Skill_Player  czyli jednym słowem ,, PRZEKOMBINOWAŁEŚ ,,😀

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Skill_Player Tak niestety działa Allegro. Nie warto iść na rękę kupującemu i nie warto ułatwiać mu czegokolwiek. To nie jest normalne. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Skill_Player Cześć. W tym przypadku powinieneś nadać paczkę w taki sposób, jaki wybrał kupujący. Jeśli okazało się, że być może wygodniejszy i szybszy okaże się dowóz przez Ciebie - to kupujący powinien anulować to zamówienie i dokonać go ponownie - wybierając odbiór osobisty. 

Skontaktuj się z nami proszę przez ten formularz i dołącz proszę numer zamówienia, a także screeny rozmowy, które świadczą o tym, że zamówienie dotarło do kupującego.

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

ŁolaBoga Oo

@ko_alka  czyli muszę skontaktować się z klientem i jak mi napisze na czacie Allegro, że "potwierdzam odbiór zamówienia" po czym napiszę do Was w formularzu, dodam screena to będzie można załatwić ("zamknąć") tą sprawę?

 

(we wrześniu miałem podobną sprzedaż aczkolwiek wtedy była wysyłka przez zwykły formularz DPD i nie było przynajmniej, że coś zostało w jakimś menedżerze paczek 😕 )

 

oznacz moderatorów

Client:47295977
#11 Animator#

@Skill_Player  Jak to mówią: "Każdy dobry uczynek zostanie ukarany" 😄😄😄

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To nie sprzedawca czy kupujący powinni kombinować by nie ucierpieć przez jakieś logarytmy tylko allegr powinno zadbać by w takich przypadkach nie obciążać użytkowników.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Skill_Player Przechodziłem już przez to. Podstawowa zasada Allegro : NIE IDŹ NA RĘKĘ KUPUJĄCEMU BO BĘDZIESZ UKARANY.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@pinsplash  spokojniee ^.^ Na allegro nie jestem od dzisiaj a można powiedzieć, że od ponad już 17 lat 🙂

Tylko, że allegro przez szczególnie ostatnie lata mocno się zmienia, niby dodają nowe funkcjonalności  ale to czasami wręcz utrudnia korzystanie z serwisu 😕

Przyzwyczajają ludzi do paczkomatów, i innych takich metod i allegrowicze wgl. nie patrzą skąd kupują. Kiedyś nie do pomyślenia.

Dzwoniłem do tego klienta przed chwilką i poprosiłem tak jak moderator wskazał o to aby na czacie allegro (wyjaśnić jak wejść w listę zakupów to trzeba się niestety nagadać)  był łaskawy potwierdzić odbiór (ostatecznie napisałem sam wiadomość aby nie musiał szukać).

Przy okazji zapytałem się o to czy jest zadowolony z zakupu i otrzymałem odpowiedź twierdzącą i to jest w tym całym zamieszaniu najważniejsze 🙂

 

 

oznacz moderatorów