Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Tak jak w temacie.
Klient kupił przedmiot, zapłacił i po 5 minutach piszę że jednak musi zrezygnować z zakupu i anulowania zakupu i zwrotu pieniędzy.
Czy muszę się godzić na jego prośbę? Przedmiot oczywiście jest używany.
Niech wypełni formularz zwrotu poda nr konta, zwróć mu te pieniądze, wystąp o zwrot prowizji,
profilaktycznie możesz wrzucić go na czarną listę
Jeśli sprzedajesz jako firma to tak, jeśli jako osoba indywidualna to nie.
Jestem osobą prywatną.
Tylko dziwne bo ten sam klient najpierw zawraca głowę na **piiip** bo tam było też wystawione ogłoszenie jednak odnajduje tutaj tą ofertę i kupuje ale jednak stwierdza że nie chce bo pewnie znalazł inną ofertę.
No cóż. Jest na Twojej łasce.. jak się zgodzisz dobrowolnie przyjąć zwrot to można, ale nie jesteś do tego zobowiązany.. jak to allegro mówi.. to wyłącznie dobra wola sprzedającego 🙂
No dobrze. A co jeśli wyślę mu przedmiot a on go nie przyjmie lub przyjmie i odeśle z żądaniem zwrotu tzn. czy przysługuje mu 14 dni na odstapienie?
Jak wyżej - jeśli jesteś osobą sprzedającą prywatnie, nie musisz godzić się na zwrot.
Jak normalne allegro to ja bym nie robil problemu.
Jednak jesli to allegro lokalnie to stracisz prowizje zwaną tam obsługą transakcyjną czy jakos tak
Kupujący powinien sie zgodzic na zwrocenie kwoty pomniejszonej o prowizje
Jesli bedzie uparty to Ty tez mozesz 🙂