Klient ma problem z płatnością przy odbiorze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient, po dokonaniu zakupu nie otrzymał opcji płatność przy odbiorze.
Wydaje mi się że wszystko ustawiłem, czyli punkt odbioru a także za fajkowałem opcję płatność przy odbiorze w cenniku sprzedaży.
Co jeszcze trzeba zrobić aby uzyskać taką możliwość?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie rozumiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Moderacja spojrzy, widzą więcej!😊
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chcesz się zabawić kosztem innych, czy chcesz chcesz pomóc rozwiązać problem?
Ja już siedzę nad tym parę godzin i nadal nie wiem w czym problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum Cześć. Klient opcję płatności za pobraniem wybiera przed zakupem, a nie po. Być może nie rozwinął opcji płatności za pobraniem?
W Twoich ofertach jest możliwość płatności za pobraniem:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale zaraz zaraz. Ja bym też nie wybrał płatności za pobraniem. Dawniej chyba była płatność przy odbiorze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum Przepraszam, mój błąd, źle Cię zrozumiałam. Jeśli chodzi o odbiór w punkcie, to sprawdź koniecznie, czy uzupełniłeś zakładkę Punkty odbioru i czy dodałeś "Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy" w zakładce Mój asortyment lub w Cenniku dostaw
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od tego zacząłem. Wygląda że jest ok.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum I czy ten cennik jest podpięty pod oferty?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tam były dwie oferty i każda była z innego cennika. Przed chwilą sprawdziłem oba i opcje są zaznaczone we właściwy sposób. Zauważyłem jedynie że maksymalna ilość w paczce to 1 ale ta opcja jest nie edytowalna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient przysłał mi co widzi. Czemu tam nie ma mojego pktu odbioru?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem zaczyna się pogłębiać. Klient zaczyna zadawać trudne pytania na które nie mam odpowiedzi. Będzie Ban jak nic.
Do kogo powinienem zwrócić się po pomoc?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum Nie dostaniesz blokady z tego powodu, więc możesz być spokojny. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację, ale czy możesz podać mi numery zamówień z tych dwóch ofert, których dotyczy ta sprawa? Przyda mi się również numer tego konkretnego zamówienia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pani Olu, Klientka kupiła już chyba z 8 rzeczy. Za każdym razem to samo. Na wszelki wypadek dodałem jeszcze jeden pkt. odbioru i dodałem kolejny cennik. dwie aukcje skończą się za chwilę. Dzwoniłem do klientki i poprosiłem żeby licytowała. Zaraz sprawdzę nry. transakcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
3c4f29c1-797c-11ed-9f20-0918d89f813c Obie transakcje są połączone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum Dziękuję, sprawdziłam obie te oferty i z poziomu Twoich cenników wszystko wygląda w porządku. Czy możesz poprosić o zrzut od kupującej z formularza płatności i dostawy?
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest jakiś progres. Klientka dzwoniła że pojawiła się możliwość odbioru.
Na tych dwóch aukcjach zmieniłem na ten nowy cennik.
Jeszcze jedno pytanie czy Klientka może jakoś się dopiąć do tej dyskusji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum Możesz wysłać swojej klientce link do naszej rozmowy tutaj i będzie mogła do nas śmiało tutaj dołączyć. Allegro Gadane jest dostępne dla wszystkich 🙂
Poprosiłam o nowy zrzut, ponieważ na tym pierwszym nie widać jakie dokładnie przedmioty są dodane do zamówienia, a to dla mnie kluczowa informacja.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zaraz jej wyślę.
Właśnie sobie uświadomiłem że w punkcie dostawy nie było ustawionych godzin. Czy to mogło mieć znaczenie?
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »