anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient ma problem z płatnością przy odbiorze.

Larum
#8 Zapaleniec#

Klient, po dokonaniu zakupu nie otrzymał opcji płatność przy odbiorze.

Wydaje mi się że wszystko ustawiłem, czyli punkt odbioru a także za fajkowałem opcję płatność przy odbiorze w cenniku sprzedaży.

Co jeszcze trzeba zrobić aby uzyskać taką możliwość?

oznacz moderatorów
32 ODPOWIEDZI 32

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Larum Raczej nie powinno to powodować takich problemów, ale grunt, że możliwość odbioru się pojawiła dla kupującej, więc problem rozwiązany. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

agach_2004
#7 Wielbiciel#

Tam jest coś do tej pory zepsute. do tej pory nie widać na pierwszy rzut oka płatności przy odbiorze. Sami zobaczcie:

OOo a jak tu dodać zdjęcia?

 

 

oznacz moderatorów

agach_2004
#7 Wielbiciel#

1.png

 

2.png3.png

Krok 1,2,3.

oznacz moderatorów

agach_2004
#7 Wielbiciel#

Wszystkie moje działania po kolei, teraz 4 i 5 krok.4.png5.png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agach_2004 dziękuję za przesłane zrzuty. Aby móc wybrać odbiór w punkcie sprzedawcy na formularzu płatności i dostawy trzeba kliknąć "zobacz wszystkie na mapie" i w wyszukiwarce po prawej stronie zaznaczyć "Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy". Następnie wyszukać odpowiedni i punkt i wtedy go wybrać, więc przesłane zrzuty pokazują, że już wszystko działa poprawnie.
Sprawdziłam wszystkie Twoje zamówienia u @Larum i prawidłowo jest wybrany "odbiór w punkcie sprzedawcy", więc niczego nie anuluj, wszystko jest okej i możesz zgłosić się do sprzedającego po odbiór Twoich zamówień 🙂 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

agach_2004
#7 Wielbiciel#

Uważam że nie jest w porządku. Proszę zobacz drugie zdjęcie. Gdybym nie była wnikliwa to w życiu bym się nie domyśliła ze mam w ten sposób szukać. Tam nie ma śladu że jest do wyboru jakiśkolwiek inny punkt niż inpost, dopiero się pojawia poprawnie po przejściu tych map. żeby było śmieszniej to na mapie też nie widać punktu na pierwszy rzut oka, trzeba ją sporo powiększyć.

Wiele aukcji udało mi się prawidłowo zakończyć ale to wszystko dzięki tym odkryciom.

Poza tym to ostatnie aukcje miały już tą opcję.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@agach_2004 tak, rozumiem, że może to być mylące, że nie ma od razu wszystkich widocznych punktów na mapie. Przekażę Twoje uwagi do zespołu, który zajmuje się wyglądem formularza płatności i dostawy. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Larum
#8 Zapaleniec#

Kilka wątków wcześniej jest podpięty zrzut ekranu Klientki.

oznacz moderatorów

agach_2004
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. To co ja mam w zasadzie przysłać? Jak mogę anulować te zakupy z przesyłką. Nie ma żadnego guzika anuluj.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Larum co to znaczy, że nie otrzymał? Nie mógł wybrać tej metody?

oznacz moderatorów

Larum
#8 Zapaleniec#

Widocznie nie zauważył, albo nie było intuicyjne. Co teraz może zrobić?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nic, kupi jakąkolwiek metodą i anuluje albo nie opłaci.

oznacz moderatorów

Larum
#8 Zapaleniec#

Będzie zawiedziony. Kupił po 1zł. Jak poproszę bo żeby anulował to narozrabia i jak znam życie dostanę bana od Allegro.

oznacz moderatorów