Klient ma problem z płatnością przy odbiorze.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient, po dokonaniu zakupu nie otrzymał opcji płatność przy odbiorze.
Wydaje mi się że wszystko ustawiłem, czyli punkt odbioru a także za fajkowałem opcję płatność przy odbiorze w cenniku sprzedaży.
Co jeszcze trzeba zrobić aby uzyskać taką możliwość?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum Raczej nie powinno to powodować takich problemów, ale grunt, że możliwość odbioru się pojawiła dla kupującej, więc problem rozwiązany.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tam jest coś do tej pory zepsute. do tej pory nie widać na pierwszy rzut oka płatności przy odbiorze. Sami zobaczcie:
OOo a jak tu dodać zdjęcia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Krok 1,2,3.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystkie moje działania po kolei, teraz 4 i 5 krok.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agach_2004 dziękuję za przesłane zrzuty. Aby móc wybrać odbiór w punkcie sprzedawcy na formularzu płatności i dostawy trzeba kliknąć "zobacz wszystkie na mapie" i w wyszukiwarce po prawej stronie zaznaczyć "Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy". Następnie wyszukać odpowiedni i punkt i wtedy go wybrać, więc przesłane zrzuty pokazują, że już wszystko działa poprawnie.
Sprawdziłam wszystkie Twoje zamówienia u @Larum i prawidłowo jest wybrany "odbiór w punkcie sprzedawcy", więc niczego nie anuluj, wszystko jest okej i możesz zgłosić się do sprzedającego po odbiór Twoich zamówień 🙂
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uważam że nie jest w porządku. Proszę zobacz drugie zdjęcie. Gdybym nie była wnikliwa to w życiu bym się nie domyśliła ze mam w ten sposób szukać. Tam nie ma śladu że jest do wyboru jakiśkolwiek inny punkt niż inpost, dopiero się pojawia poprawnie po przejściu tych map. żeby było śmieszniej to na mapie też nie widać punktu na pierwszy rzut oka, trzeba ją sporo powiększyć.
Wiele aukcji udało mi się prawidłowo zakończyć ale to wszystko dzięki tym odkryciom.
Poza tym to ostatnie aukcje miały już tą opcję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agach_2004 tak, rozumiem, że może to być mylące, że nie ma od razu wszystkich widocznych punktów na mapie. Przekażę Twoje uwagi do zespołu, który zajmuje się wyglądem formularza płatności i dostawy.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kilka wątków wcześniej jest podpięty zrzut ekranu Klientki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. To co ja mam w zasadzie przysłać? Jak mogę anulować te zakupy z przesyłką. Nie ma żadnego guzika anuluj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Larum co to znaczy, że nie otrzymał? Nie mógł wybrać tej metody?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Widocznie nie zauważył, albo nie było intuicyjne. Co teraz może zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nic, kupi jakąkolwiek metodą i anuluje albo nie opłaci.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Będzie zawiedziony. Kupił po 1zł. Jak poproszę bo żeby anulował to narozrabia i jak znam życie dostanę bana od Allegro.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »