Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient, po dokonaniu zakupu nie otrzymał opcji płatność przy odbiorze.
Wydaje mi się że wszystko ustawiłem, czyli punkt odbioru a także za fajkowałem opcję płatność przy odbiorze w cenniku sprzedaży.
Co jeszcze trzeba zrobić aby uzyskać taką możliwość?
@Larum Raczej nie powinno to powodować takich problemów, ale grunt, że możliwość odbioru się pojawiła dla kupującej, więc problem rozwiązany.
Tam jest coś do tej pory zepsute. do tej pory nie widać na pierwszy rzut oka płatności przy odbiorze. Sami zobaczcie:
OOo a jak tu dodać zdjęcia?
Krok 1,2,3.
Wszystkie moje działania po kolei, teraz 4 i 5 krok.
@agach_2004 dziękuję za przesłane zrzuty. Aby móc wybrać odbiór w punkcie sprzedawcy na formularzu płatności i dostawy trzeba kliknąć "zobacz wszystkie na mapie" i w wyszukiwarce po prawej stronie zaznaczyć "Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy". Następnie wyszukać odpowiedni i punkt i wtedy go wybrać, więc przesłane zrzuty pokazują, że już wszystko działa poprawnie.
Sprawdziłam wszystkie Twoje zamówienia u @Larum i prawidłowo jest wybrany "odbiór w punkcie sprzedawcy", więc niczego nie anuluj, wszystko jest okej i możesz zgłosić się do sprzedającego po odbiór Twoich zamówień 🙂
Uważam że nie jest w porządku. Proszę zobacz drugie zdjęcie. Gdybym nie była wnikliwa to w życiu bym się nie domyśliła ze mam w ten sposób szukać. Tam nie ma śladu że jest do wyboru jakiśkolwiek inny punkt niż inpost, dopiero się pojawia poprawnie po przejściu tych map. żeby było śmieszniej to na mapie też nie widać punktu na pierwszy rzut oka, trzeba ją sporo powiększyć.
Wiele aukcji udało mi się prawidłowo zakończyć ale to wszystko dzięki tym odkryciom.
Poza tym to ostatnie aukcje miały już tą opcję.
@agach_2004 tak, rozumiem, że może to być mylące, że nie ma od razu wszystkich widocznych punktów na mapie. Przekażę Twoje uwagi do zespołu, który zajmuje się wyglądem formularza płatności i dostawy.
Kilka wątków wcześniej jest podpięty zrzut ekranu Klientki.
Dzień dobry. To co ja mam w zasadzie przysłać? Jak mogę anulować te zakupy z przesyłką. Nie ma żadnego guzika anuluj.
@Larum co to znaczy, że nie otrzymał? Nie mógł wybrać tej metody?
Widocznie nie zauważył, albo nie było intuicyjne. Co teraz może zrobić?
Nic, kupi jakąkolwiek metodą i anuluje albo nie opłaci.
Będzie zawiedziony. Kupił po 1zł. Jak poproszę bo żeby anulował to narozrabia i jak znam życie dostanę bana od Allegro.