anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie chce odesłać towaru który wysłaliśmy mu ponownie.

pawelulaszewski
#7 Wielbiciel

Witam. Sytuacja wygląda tak. Klient zgłosił uszkodzenie towaru, zadzwonił i poprosił aby wysłać mu drugi grzejnik. Bo potrzebuje go na już a właśnie jedzie na pocztę odesłać, grzejnik. Wysłaliśmy towar a klient nie zgłosił nawet zwrotu, który przecież ma darmowy bo w zakupie SMART. Po odebraniu grzejnika nie ma zamiaru, odesłać go do nas. Twierdzi że przez to nie będzie miał gwarancji. Co teraz zrobić zgłosić gdzieś wyłudzenie? O pomoc Allegro nawet nie pytam.

Wymyśla teraz przysyłanie kuriera itp.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

komis-bell
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski To wygląda na reklamację która została przez Ciebie uznana - odbiór reklamowanego towaru to Twój obowiązek i musisz to zrobić na swój koszt - np. podsyłając kuriera po odbiór lub opłaconą etykietę. 
Nie możesz wymagać od kupującego odesłania towaru nawet jeśli przysługuje mu darmowy zwrot w SMART.

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#15 Entuzjasta

@pawelulaszewski  Kto ma miękkie serce musi mieć twardą inną część ciała. Choćby skały s....y to nie wysyłam nic  przed  otrzymaniem zwrotu. Ani pieniędzy, ani zamiennego towaru

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@pawelulaszewski wyślij mu zgodnie z życzeniem kuriera, a jak nie odeśle towaru zgłoś oszustwo na policji

@cztery_bez_atu dokładnie- nie odeśle towaru brak wysyłki nowego - też kilka razy się na tym przejechaliśmy

 

oczywiście allegro w tym nie pomaga - nie zablokuje takiego "delikwenta"

oznacz moderatorów