Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Sytuacja wygląda tak. Klient zgłosił uszkodzenie towaru, zadzwonił i poprosił aby wysłać mu drugi grzejnik. Bo potrzebuje go na już a właśnie jedzie na pocztę odesłać, grzejnik. Wysłaliśmy towar a klient nie zgłosił nawet zwrotu, który przecież ma darmowy bo w zakupie SMART. Po odebraniu grzejnika nie ma zamiaru, odesłać go do nas. Twierdzi że przez to nie będzie miał gwarancji. Co teraz zrobić zgłosić gdzieś wyłudzenie? O pomoc Allegro nawet nie pytam.
Wymyśla teraz przysyłanie kuriera itp.
@pawelulaszewski To wygląda na reklamację która została przez Ciebie uznana - odbiór reklamowanego towaru to Twój obowiązek i musisz to zrobić na swój koszt - np. podsyłając kuriera po odbiór lub opłaconą etykietę.
Nie możesz wymagać od kupującego odesłania towaru nawet jeśli przysługuje mu darmowy zwrot w SMART.
@pawelulaszewski Kto ma miękkie serce musi mieć twardą inną część ciała. Choćby skały s....y to nie wysyłam nic przed otrzymaniem zwrotu. Ani pieniędzy, ani zamiennego towaru
@pawelulaszewski wyślij mu zgodnie z życzeniem kuriera, a jak nie odeśle towaru zgłoś oszustwo na policji
@cztery_bez_atu dokładnie- nie odeśle towaru brak wysyłki nowego - też kilka razy się na tym przejechaliśmy
oczywiście allegro w tym nie pomaga - nie zablokuje takiego "delikwenta"