anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie kupił przedmiotu

kedar-82
#7 Wielbiciel#

Klient nie kupił przedmiotu,  zrezygnował przed wysłaniem  i zgłosił to w dyskusji ze sprzedającym  .

Zgłosiłem o anulowanie prowizji przez  allegro  dostałem informację, że  nie mają  kontaktu z  kupującym i mam zapłacić  prowizje za  wyrób , którego nie sprzedałem o co tu chodzi gdzie mam napisać dalej

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@kedar-82 Wczoraj otrzymałeś od nas informację mailową o przyznanym zwrocie prowizji. Zwrot jest już widoczny na Twoim koncie, dokładnie w tej zakładce


   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów