anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie może sfinalizować płatności - pomocy!

GEMFUL
#7 Wielbiciel

Hej,

Mam problem z płatnością od klienta. Komunikat od niego: "Nie wiem jak skoczyć zakup" - chodzi o utknięcie na etapie płatności.

Klient już próbował:

  • Odświeżyć stronę

  • Wyczyścić cache

  • Zmienić przeglądarkę

Bez skutku.

Czy Allegro miało w ostatnim czasie awarie? A może macie inne pomysły, co może być nie tak?

Dzięki za każdą podpowiedź!

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Jak ma problem z płatnością przez allegro to możecie się umówić na płatność bezpośrednio na Twoje konto .

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@kolekcjoner608 nieopłacone zamówienia nie można wysłać AD czy inpostem, do tego co jeśli kupujący chce mieć darmową wysyłkę ze smarta?

Miałem też taki przypadek, kupujący chciał zapłacić przelewem bo mu jakieś błędy wychodziły ale jak się dowiedział że musi dopłacić do wysyłki to próbował 10 razy ale w końcu zapłacił za paczkę ze smartem.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@GEMFUL  powiedz mu, aby spróbował blikiem, bo ostatnio mieli problemy, ale blikiem przechodziło

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#14 Krzewiciel

Witam.

@GEMFUL 

Od momentu wprowadzenia BIZNES-ALLEGRO, czyli od kilkunastu dni, na Allegro jest "pełzająca awaria" dotykająca tak sprzedawców jak i kupujących. Znikają produkty w ulubionych, są problemy z udziałem w licytacjach, czy z zakupem od firmy "na paragon", a także z widocznością ofert, oraz z płatnościami. Jak Allegro jakąś dziurę załata, to zaraz wyłazi inna.

Nabywcy wielokrotnie zgłaszali problemy z płatnościami i często odpowiedzią Allegro było, że na chwilę obecną zakupu opłacić się nie da, bo problem leży na linii "sprzedawca-operator płatności" i jest związany z brakiem weryfikacji jakiegoś nowego wariantu "formy rozliczeń" z PayU, czy Przelewy24.

W ustawieniach wypłat wszystko musi być zatwierdzone i poprawnie zweryfikowane.

Sprawdź czy to nie Twój przypadek.

Pozdrawiam. Marek.

 

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@MOJEGRATY5 akurat mnie się podoba rozdzielenie kont zwykłych i firmowych.

Ok, jest niedopracowane, ale jaka nowość na allegro jest dopracowana od momentu wdrożenia (oprócz naliczania prowizji)? Zawsze coś nie gra i są poprawki.

Mam nadzieję że nie zrobią takiej bzdury żeby obsłużyć spzredaż z kont firmowych i zwykłych trzeba będzie się przełączać do innej zakładki.

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#14 Krzewiciel

Witam.

@mix-mce 

Oczywiście że tak, o ile zostanie to przeprowadzone z głową, bez błędów i będzie poprzedzone akcją informacyjną trochę bardziej widoczną dla użytkowników niż jakaś zmiana w regulaminie poprzedzona krótką notką w mailu zawierającym jeszcze dziesiątki innych informacji o planowanych/wprowadzanych zmianach.

Problemem nie jest sama idea rozdziału zakupów firmowych od prywatnych, ale sposób w jaki to jest obecnie realizowane i chaos jaki w związku z tym powstał.

Pozdrawiam. Marek.

oznacz moderatorów

mix-mce
#15 Entuzjasta

@MOJEGRATY5 piszesz jak byś nie znał allegro. Przecież to ich zwykła praktyka, wrzucić jakąś "nowość" w połowie zrobioną i robić testy na zwykłych użytkownikach. Jak się nic dużego nie wysypie to tylko łatają gdzie trzeba a jak widzą że całkiem sprzedaż leży to łaskawie wycofują na tydzień czy dwa.

oznacz moderatorów

MOJEGRATY5
#14 Krzewiciel

@mix-mce No właśnie znam. A przynajmniej tak mi się wydaje...

oznacz moderatorów