anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie może zwrócić zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
siporski94
#7 Wielbiciel#

Do oferty nie miałem dodanych warunków zwrotu i stąd klient nie ma opcji zwrotu produktu. Co można zrobić by klient mógł zwrócić produkt korzystając z darmowego zwrotu InPost oraz by otrzymać zwrot prowizji Allegro? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Paczka nie była smart więc darmowy zwrot nie przysługuje, musi go opłacić. Widział to przed zakupem. Prowizję zwrócą jak zwrócisz przez allegro finanse, inaczej będziesz musiał udowadniać, że zwróciłeś. Jak zakup od firmy to powinieneś też zwrócić najtańszy koszt dostawy dostępny w ofercie. Jak jesteś osobą prywatną to sam ustalasz zasady na jakich przyjmiesz.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@siporski94 na lokalnie nie ma systemowej możliwości zwrotu. Niech odeśle na swój koszt.

oznacz moderatorów