Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nieodebrana opłacona przesyłka. Brak kontaktu z Klientem. Czy mogę odstąpić od umowy i wrócić pieniądze? Czy jedyna droga, to wyznaczenie ostatecznego terminu na odbiór towaru i po tym czasie zacząć naliczać za magazynowanie? Nie chcę oddawać Klientowi pieniędzy bez jego odstąpienia, bo za parę dni może się zgłosić po swój towar, a kupił ostatnią sztukę. Chcę to załatwić zgodnie z prawem.
Są święta ,daj mu je spędzić w spokoju i poczekaj jeszcze trochę . Być może ma wiele innych spraw na głowie albo chce po prostu odpocząć a przyjdzie czas to się odezwie skoro za towar zapłacił.
@bjz2 Od kiedy? Jak to trwa już tygodnie, daj mu termin. Jak kilka dni - poczekaj jeszcze.
Czasami kontakt przez allegro nie działa, bo klienci zwyczajnie tam nie zaglądają. Spróbuj wysłać grzecznego, nienachalnego smsa z zapytaniem co zrobić. Zdarza się, że ludzie tyle naraz kupują że nawet nie zauważają, że którejś nie odebrali. Miałam też przypadek, że kobietka trafiła do szpitala i odpisała na smsa dopiero po 4 czy 5ciu dniach. Teraz święta też różnie mogło wypaść.