anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odbiera opłaconej przesyłki, brak kontaktu mimo logować na Allegro.

bjz2
#1 Nowicjusz#

Nieodebrana opłacona przesyłka. Brak kontaktu z Klientem. Czy mogę odstąpić od umowy i wrócić pieniądze? Czy jedyna droga, to wyznaczenie ostatecznego terminu na odbiór towaru i po tym czasie zacząć naliczać za magazynowanie? Nie chcę oddawać Klientowi pieniędzy bez jego odstąpienia, bo za parę dni może się zgłosić po swój towar, a kupił ostatnią sztukę. Chcę to załatwić zgodnie z prawem.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Są święta ,daj mu je spędzić w spokoju i poczekaj jeszcze trochę . Być może ma wiele innych spraw na głowie albo chce po prostu odpocząć a przyjdzie czas to się odezwie skoro za towar zapłacił.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@bjz2 Od kiedy? Jak to trwa już tygodnie, daj mu termin. Jak kilka dni - poczekaj jeszcze.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Czasami kontakt przez allegro nie działa, bo klienci zwyczajnie tam nie zaglądają. Spróbuj wysłać grzecznego, nienachalnego smsa z zapytaniem co zrobić. Zdarza się, że ludzie tyle naraz kupują że nawet nie zauważają, że którejś nie odebrali. Miałam też przypadek, że kobietka trafiła do szpitala i odpisała na smsa dopiero po 4 czy 5ciu dniach. Teraz święta też różnie mogło wypaść.

oznacz moderatorów