anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał paczki. Kto ponosi koszt ponownego nadania zamówienia?

MegaRolnik
#7 Wielbiciel#

Jeśli paczka do mnie wróci , bo klient nie odebrał jej z paczkomatuto muszę się z nim skontaktować i zapytać się dlaczego tak się stało - a jeśli poprosi o ponowną wysyłke to na czyj koszt ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

Czekaj na jego reakcję, w końcu to "jego paczka". Nie odebrał - jego problem i koszty ponownej wysyłki leżą po jego stronie. Za przechowywanie paczki u siebie też możesz sobie liczyć kasę. 

oznacz moderatorów

cztery_bez_atu
#13 Ambasador#

Ja nie wysyłam powtórnie. Zwracam kasę i po sprawie. Jak jest pewność że za drugim razem odbierze? Żadna. Więc ....

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@MegaRolnik Klient powinien opłacić koszt ponownego nadania paczki. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@MegaRolnik Może odstąpić od zakupu i  wówczas należy zwrócić mu całość a może także chcieć powtórnej wysyłki wówczas musi ją opłacić.

oznacz moderatorów

blaiseh
#9 Pomysłodawca#

Za ponowne nadanie płaci klient, nie ty. Oczywiście ludzie są rożni, ale w takim przypadku 99% klientów nie robi z tego problemu i dopłaca za ponowną wysyłkę.

oznacz moderatorów