Klient nie odebrał paczki. Kto ponosi koszt ponownego nadania zamówienia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli paczka do mnie wróci , bo klient nie odebrał jej z paczkomatuto muszę się z nim skontaktować i zapytać się dlaczego tak się stało - a jeśli poprosi o ponowną wysyłke to na czyj koszt ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekaj na jego reakcję, w końcu to "jego paczka". Nie odebrał - jego problem i koszty ponownej wysyłki leżą po jego stronie. Za przechowywanie paczki u siebie też możesz sobie liczyć kasę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie wysyłam powtórnie. Zwracam kasę i po sprawie. Jak jest pewność że za drugim razem odbierze? Żadna. Więc ....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MegaRolnik Klient powinien opłacić koszt ponownego nadania paczki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@MegaRolnik Może odstąpić od zakupu i wówczas należy zwrócić mu całość a może także chcieć powtórnej wysyłki wówczas musi ją opłacić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za ponowne nadanie płaci klient, nie ty. Oczywiście ludzie są rożni, ale w takim przypadku 99% klientów nie robi z tego problemu i dopłaca za ponowną wysyłkę.