Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient zrobił zamówienie ze smartem, ale nie odebrał paczki z paczkomatu i wróciła z powrotem. Chce jednak żeby ją ponownie nadać. Jak zrobić to najlepiej?
Poprosić klienta o dopłatę i nadać ją ponownie? Ale co wtedy z jakością sprzedaży i jego zamówieniem? Bo widnieje tam informacja, że paczka jest cały czas w drodze.
Czy lepiej żeby klient anulował zamówienie i złożył je ponownie?
Z góry dziękuję za pomoc?
@superborowkaPL ekonomicznie dla Ciebie będzie żeby zapłacił za ponowna wysyłkę.
A nie wpłynie to negatywnie na jakość sprzedaży?
Czy allegro ma opcję dopłaty do zamówienia, czy trzeba tą dopłatę załatwić poza allegro?
Mnie kilku robiło dopłaty przez Allegro. Problem jest inny. Ci w smarcie dopłat zrobić zwykle nie chcą, bo uważają, że drugi raz powinno iść też za darmo.
@superborowkaPL będziesz miał jakość jak Ci klient przywali negatywa , dogadaj się co do kosztów ponownej wysyłki , albo weź go na siebie .