anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał paczki z paczkomatu

superborowkaPL
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

 

Klient zrobił zamówienie ze smartem, ale nie odebrał paczki z paczkomatu i wróciła z powrotem. Chce jednak żeby ją ponownie nadać. Jak zrobić to najlepiej? 

Poprosić klienta o dopłatę i nadać ją ponownie? Ale co wtedy z jakością sprzedaży i jego zamówieniem? Bo widnieje tam informacja, że paczka jest cały czas w drodze.

Czy lepiej żeby klient anulował zamówienie i złożył je ponownie?

Z góry dziękuję za pomoc?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@superborowkaPL ekonomicznie dla Ciebie będzie żeby zapłacił za ponowna wysyłkę.

oznacz moderatorów

superborowkaPL
#7 Wielbiciel#

A  nie wpłynie to negatywnie na jakość sprzedaży?

Czy allegro ma opcję dopłaty do zamówienia, czy trzeba tą dopłatę załatwić poza allegro?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Mnie kilku robiło dopłaty przez Allegro. Problem jest inny. Ci w smarcie dopłat zrobić zwykle nie chcą, bo uważają, że drugi raz powinno iść też za darmo. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@superborowkaPL będziesz miał jakość jak Ci klient przywali negatywa , dogadaj się co do kosztów ponownej wysyłki , albo weź go na siebie .

oznacz moderatorów