anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał przesyłki pobraniowej, ale chce ją jeszcze raz

SILVART
#8 Zapaleniec#

Cześć, dzień dobry,

Napiszcie, co zrobić.

Klientka nie odebrała przesyłki pobraniowej i paczka do mnie wróciła. Pani jest nią jednak nadal zainteresowana - nie mogła, dziecko chore etc. Jak teraz to ponownie wysłać? Etykieta inpost już drugi raz nie przejdzie chyba. Gdyby była płatność z góry, to bym Panią poprosiła o zwrot za paczkomat, ale to pobranie na 80 złotych, więc ten sposób odpada. Babka powinna zrobić zwrot i kupić jeszcze raz? Pewnie będę wówczas stratna na tej pierwszej przesyłce 😕

Pozdrawiam, Nat

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

konto zamknięte
Nie dotyczy

Powinna opłacić przesyłkę jeszcze raz, tyle, że albo zrobić dopłatę przez allegro, albo wprost na twoje konto, wtedy korzystasz już z przygotowanych przesyłek na MP inPost, generująć drugą 🙂

oznacz moderatorów

SILVART
#8 Zapaleniec#

Dzięki bardzo. 

To drugie pytanie, jak wygenerować drugą przesyłkę?

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

aa tuu ooo 😄

Patryk0701_0-1589982055529.png

 

oznacz moderatorów

SILVART
#8 Zapaleniec#

OOOOooo! Ja! Bardzo dziękuję!

Ostatnio dzwoniłam do InPost w tej sprawie i Pani mi powiedziała, że nie da się zmodyfikować wygenerowanej etykiety. A tu takie cuda.

Super, to działam.

Dziękuję i pozdrawiam

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

nie ma sprawy, ale twoja odpowiedź to nie rozwiązanie 😄 @nat_not 😌

oznacz moderatorów