Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, dzień dobry,
Napiszcie, co zrobić.
Klientka nie odebrała przesyłki pobraniowej i paczka do mnie wróciła. Pani jest nią jednak nadal zainteresowana - nie mogła, dziecko chore etc. Jak teraz to ponownie wysłać? Etykieta inpost już drugi raz nie przejdzie chyba. Gdyby była płatność z góry, to bym Panią poprosiła o zwrot za paczkomat, ale to pobranie na 80 złotych, więc ten sposób odpada. Babka powinna zrobić zwrot i kupić jeszcze raz? Pewnie będę wówczas stratna na tej pierwszej przesyłce 😕
Pozdrawiam, Nat
Powinna opłacić przesyłkę jeszcze raz, tyle, że albo zrobić dopłatę przez allegro, albo wprost na twoje konto, wtedy korzystasz już z przygotowanych przesyłek na MP inPost, generująć drugą 🙂
Dzięki bardzo.
To drugie pytanie, jak wygenerować drugą przesyłkę?
aa tuu ooo 😄
OOOOooo! Ja! Bardzo dziękuję!
Ostatnio dzwoniłam do InPost w tej sprawie i Pani mi powiedziała, że nie da się zmodyfikować wygenerowanej etykiety. A tu takie cuda.
Super, to działam.
Dziękuję i pozdrawiam
nie ma sprawy, ale twoja odpowiedź to nie rozwiązanie 😄 @nat_not 😌