anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient nie odebrał przesyłki za pobraniem

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Witam, Co w przypadku jeżeli klient nie odebrał przesyłki za pobraniem. Czy jest jakaś możliwość zwrotu kosztów przesyłki (przesyłka nie była w SMART).

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@G-PLAST Niestety to twoja strata. Udostępniasz za pobraniem = ryzykujesz. Allegr ani Ty nie macie środków aby zmusić Kupującego do wpłaty. Oczywiście napisz do Allegro przez kontakt i opisz sytuację, napiszą email - moze poskutkuje. Jak nie. Wyślij emial, z wezwaniem do zapłaty, potem ostateczne wezwanie do zaplaty ( podany termin, kwota itp) a potem e-sąd.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Tak jak pisze pinsplash wezwanie i e-sąd , ale jest to uciązliwy proces . Musisz to wziąć na klatę i najlepiej zrezygnuj z pobrań . Ja to już zrobiłem parę miesięcy temu spadek obrotów niewielki  .

Wzór_Wezwanie_Do_zaplaty_PEWNY-PRAWNIK_PL

oznacz moderatorów

G-PLAST
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję

oznacz moderatorów