anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie otrzymał kodu odbioru zamówionej paczki

www_butymila_pl
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie 
Klient dnia 11.07. br. zakupił buty  z przesyłką do paczkomatu InPost. (nr przesyłki: 621010708381061129345457) Kilka dni później 14.07 były już do odbioru, lecz klient nie otrzymał kodu, aby odebrać paczkę pomimo zainstalowanej aplikacji. Dane Odbiory są prawidłowe zarówno email jak i nr telefonu. Paczka wróciła do nas. O całej zaistniałej sytuacji został powiadomiony InPost- zostało złożone zgłoszenie reklamacyjne o nr IPR12448945 na odpowiedź przewoźnika mamy czekać 30 dni. Co w danej sytuacji mamy zrobić? Nie będziemy generować kolejnego listu, gdyż wina nie leży po naszej stronie, a klient domaga się swojego produktu, który został opłacony i poprawnie wysłany. 

www_butymila_pl_0-1689684395472.png

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl Jak sprzedajesz jako firma to odpowiadasz za przesyłkę do chwili odbioru, Ty za to odpowiadasz a kupującemu należy się towar, więc się z nim dogadaj>wyślij towar albo zwróć kasę albo zaproponuj mu coś.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl kod pojawia się również na mailu, w kupionych allegro 🙂 więc pewnie zapomniał lub nie zdążył odebrać standardowe tłumaczenie 🙂

dziennie odbieram po kilka paczek i nigdy nie miałem z tym problemu 🙂 

14 to piątek przed weekendem więc wyjechał i olał 😄 napisz że kod przychodzi też na maila i to jest do zweryfikowania w allegro bo idzie przez ich serwery 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_butymila_pl konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

www_butymila_pl
#8 Zapaleniec#

dziękuje czekam na odpowiedź

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz czekać, pytanie czy kupujący będzie czekał.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_butymila_pl otrzymałam informację, że w takim wypadku koszty ponownej wysyłki leżą po stronie kupującego. Brak odbioru przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Niestety nie mamy możliwości sprawdzenia, czy faktycznie kupujący nie otrzymał kodu. Tutaj należy zaczekać na decyzję reklamacyjną. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl Na Twoim miejscu wysłałbym tą paczkę czym prędzej do kupującego jakimś kurierem na swój koszt.
Za chwile dostaniesz negatywa (oby nie) i stracisz SMART.
Tracąc SMART stracisz sporo zamówień - stracisz więcej $$$ niż koszty tej przesyłki.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Chyba tylko raz nie dostałam kodu odbioru na telefon, a przynajmniej po kilka w miesiącu przychodzi. To było gdy już po wysłaniu paczki ściągnęłam aplikacje. Wtedy smsa już nie ma i kodu też nie. Po czym szybko aplikacje odinstalowałam jak tylko skumałam, że smsów nie będzie. Wszędzie tylko apki chcą, wszędzie spamują górą powiadomień, nie trudno tego potem nie zauważyć wcale. W każdym razie miał też powiadomienia na mail i w allegro. No chyba ze cudny allegrowy mail akurat trefny był, zdarza się. Ale Twoja decyzja czy chcesz ryzykować negatywem. Allegro jak zwykle nie pomoże.

oznacz moderatorów