anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie otrzymał kodu odbioru zamówionej paczki

www_butymila_pl
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie 
Klient dnia 11.07. br. zakupił buty  z przesyłką do paczkomatu InPost. (nr przesyłki: 621010708381061129345457) Kilka dni później 14.07 były już do odbioru, lecz klient nie otrzymał kodu, aby odebrać paczkę pomimo zainstalowanej aplikacji. Dane Odbiory są prawidłowe zarówno email jak i nr telefonu. Paczka wróciła do nas. O całej zaistniałej sytuacji został powiadomiony InPost- zostało złożone zgłoszenie reklamacyjne o nr IPR12448945 na odpowiedź przewoźnika mamy czekać 30 dni. Co w danej sytuacji mamy zrobić? Nie będziemy generować kolejnego listu, gdyż wina nie leży po naszej stronie, a klient domaga się swojego produktu, który został opłacony i poprawnie wysłany. 

www_butymila_pl_0-1689684395472.png

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl Jak sprzedajesz jako firma to odpowiadasz za przesyłkę do chwili odbioru, Ty za to odpowiadasz a kupującemu należy się towar, więc się z nim dogadaj>wyślij towar albo zwróć kasę albo zaproponuj mu coś.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl kod pojawia się również na mailu, w kupionych allegro 🙂 więc pewnie zapomniał lub nie zdążył odebrać standardowe tłumaczenie 🙂

dziennie odbieram po kilka paczek i nigdy nie miałem z tym problemu 🙂 

14 to piątek przed weekendem więc wyjechał i olał 😄 napisz że kod przychodzi też na maila i to jest do zweryfikowania w allegro bo idzie przez ich serwery 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_butymila_pl konsultuję Twoje zgłoszenie z odpowiednim zespołem. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_butymila_pl
#8 Zapaleniec#

dziękuje czekam na odpowiedź

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Możesz czekać, pytanie czy kupujący będzie czekał.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_butymila_pl otrzymałam informację, że w takim wypadku koszty ponownej wysyłki leżą po stronie kupującego. Brak odbioru przesyłki nie jest równoznaczne z odstąpieniem od umowy. Niestety nie mamy możliwości sprawdzenia, czy faktycznie kupujący nie otrzymał kodu. Tutaj należy zaczekać na decyzję reklamacyjną. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@www_butymila_pl Na Twoim miejscu wysłałbym tą paczkę czym prędzej do kupującego jakimś kurierem na swój koszt.
Za chwile dostaniesz negatywa (oby nie) i stracisz SMART.
Tracąc SMART stracisz sporo zamówień - stracisz więcej $$$ niż koszty tej przesyłki.

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Chyba tylko raz nie dostałam kodu odbioru na telefon, a przynajmniej po kilka w miesiącu przychodzi. To było gdy już po wysłaniu paczki ściągnęłam aplikacje. Wtedy smsa już nie ma i kodu też nie. Po czym szybko aplikacje odinstalowałam jak tylko skumałam, że smsów nie będzie. Wszędzie tylko apki chcą, wszędzie spamują górą powiadomień, nie trudno tego potem nie zauważyć wcale. W każdym razie miał też powiadomienia na mail i w allegro. No chyba ze cudny allegrowy mail akurat trefny był, zdarza się. Ale Twoja decyzja czy chcesz ryzykować negatywem. Allegro jak zwykle nie pomoże.

oznacz moderatorów