anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie płacił zamówienia, co dalej?

MAMY ROZWIĄZANIE!
eveeanime
#12 Orędownik#

Klient  od 15.01  nie dokończył płatność.wysłałam 3 @  brak odpowiedzi.dziś zgłosiłam   zwrot prowizji.  Zaakceptowane.Co dalej?Mogę jeszcze raz wystawić  ten przedmiot? a w zamówieniach odznaczyć jako anulowany?  Kiedy zobaczę w rachunkach  zwrot prowizji??  podpowiedzcie  jak to działa:)

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

Możesz wystawić ponownie, oznacz sobie jako anulowany, zwrot prowizji zobaczysz niebawem 🙂

oznacz moderatorów
eveeanime
#12 Orędownik#

dziękuję  bardzo za pomoc.miłego dnia

oznacz moderatorów