Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił u mnie spersonalizowany przedmiot. Wybrał płatność za pobraniem po czym nie przyjął paczki. Zablokował mój nr telefonu i nie udało mi się porozmawiać w celu wyjaśnienia sprawy. Jak mogę załatwić taki problem? Wiem, że mogę starać się o zwrot prowizji, ale jednak kosztów wysyłki do klienta i paczki zwrotnej nikt mi nie odda. Czy mogę podać nick tego klienta, żeby nikt się nie naciął więcej?
@fatcat2019 Nie udostępniaj pobrań, unikniesz kłopotów i kosztów. Teraz to tylko sądownie możesz domagać się zwrotu za przesyłki. Nicka nie możesz podać.
@fatcat2019 Niewiele, nie udostępniaj za pobraniem, możesz wpisać go na CL.
fatcat2019nie oferuj przesyłek za pobraniem . Możesz się domagać od klienta pokrycia kosztów , ale tylko z powództwa cywilnego .Tutaj nikt Ci w tej sytuacji nie pomoże .
@fatcat2019 Jak już Ci wszyscy od spodem napisali "wybij sobie z głowy pobraniówki!!"
A tutaj wklejam post z forum :
Oddajemy do sądu WSZYSTKIE nieodebrane pobraniówki, nie interesują nas żadne tłumaczenia. Nieodebrana pobraniówka, wysyłamy przedsądowe wezwanie do zapłaty. Na wezwanie odpowiada może 1 na 20 delikwentów. Żeby się nie pakować w koszt uzyskania PESEL-u z MSWiA co jest płatne 30zł ( i ostatnio bardzo utrudniają uzyskanie danych) spraw nie kierujemy do e-sądu tylko do zwykłego sądu w trybie postępowania uproszczonego (koszt pozwu 30zł) Można taki pozew złożyć w sądzie cywilnym w swoim mieście.
W pozwie należy zaznaczyć że do dnia złożenia pozwu delikwent nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy dzięki czemu wedle własnego uznania możemy żądać nie tylko kosztu zwrotu i różnicy pomiędzy wybranym a najtańszym sposobem wysyłki ale :
1. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot
2. zapłaty za całą wysyłkę i zwrot oraz towar a dodatkowo domagać się w pozwie by delikwent przysłał po towar własny transport
Trochę czekamy na wyrok, potem wniosek o klauzulę wykonalności i sprawa do komornika. Tym sposobem "żartowniś" od nieodebranej paczki jest w plecy kilkaset złotych.
Dziękuję za wyczerpującą informację 🙂
W sumie tak powinno sie postapic z kazdym kto niepowaznie traktuje zakupy 😉 ale moim zdaniem szkoda czasu i nerwow, lepiej jak pisali poprzednicy zrezygnowac z wysylek za pobraniem😉
Tak, wiem. Szkoda czasu na imbecyli, którzy nie szanują czyjejś pracy. Już wyłączyłam opcję za pobraniem. Mam nadzieję, że już się nie natnę. Dzięki za wszystkie porady 🙂
po co wyłączać pobrania i pozbawiać się części sprzedaży
podnieś pobrania o 5 zł aby pokryły straty tych wysyłek które nie zostały odebrane przez klienta
w moim przypadku nieodebrane przesyłki stanowią 1% wysyłek wysłanych za pobraniem