Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Dzisiaj rano klient napisał do mnie i otworzył mi dyskusję, że rzekomo wysłałem mu białą obudowę marki SteelDigi zamiast czarnej, a do tego na kartonie z zamówieniem ktoś narysował pindola 😄
Wysyłam je na zasadzie dropshippingu. Szybko wyjaśniłem sprawę, bo okazało się, że SteelDigi w ogóle nie produkuje białych obudów 😄 Ten klient nie zapłacił też za to zamówienie za pobraniem (rozumiem, że ono do mnie wróci, prawda?). Wysłał zdjęcia kartonu i białej, oryginalnej obudowy PS5.
Jak zakończyć najszybciej dyskusję i zgłosić delikwenta?
A niby gdzie chcesz go zgłosić ? na Policję, nie odebrał i wraca, niestety wiele jest takich, rada taka nie udostępniaj pobrań. W dyskusji musisz odpowiadać merytorycznie i Ty jej nie zakończysz albo kupujący albo Allegro po 30dniach.
Dzięki wielkie. Czyli poczekać, aż dyskusję zakończy Allegro, czy sam zakończyć? I pytanie, czy taki klient może mi negatywną opinię wystawic.
Komentator są tylko na zwykłym Allegro, tak może wystawić komentarz.