anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie zapłacił za pobranie

jamagrania
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie,

Dzisiaj rano klient napisał do mnie i otworzył mi dyskusję, że rzekomo wysłałem mu białą obudowę marki SteelDigi zamiast czarnej, a do tego na kartonie z zamówieniem ktoś narysował pindola 😄

Wysyłam je na zasadzie dropshippingu. Szybko wyjaśniłem sprawę, bo okazało się, że SteelDigi w ogóle nie produkuje białych obudów 😄 Ten klient nie zapłacił też za to zamówienie za pobraniem (rozumiem, że ono do mnie wróci, prawda?). Wysłał zdjęcia kartonu i białej, oryginalnej obudowy PS5. 

Jak zakończyć najszybciej dyskusję i zgłosić delikwenta? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

A niby gdzie chcesz go zgłosić ? na Policję, nie odebrał i wraca, niestety wiele jest takich, rada taka nie udostępniaj pobrań. W dyskusji musisz odpowiadać merytorycznie i Ty jej nie zakończysz albo kupujący albo Allegro po 30dniach.

oznacz moderatorów

jamagrania
#8 Zapaleniec#

Dzięki wielkie. Czyli poczekać, aż dyskusję zakończy Allegro, czy sam zakończyć? I pytanie, czy taki klient może mi negatywną opinię wystawic. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Komentator są tylko na zwykłym Allegro, tak może wystawić komentarz.

oznacz moderatorów