anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie zdążył odebrać opłaconej paczki z paczkomatu Inpost, zakup ze SMART, ile potrącić?

DC43Sklep_pl
#9 Pomysłodawca#

Witam, jak w temacie, klient nie zdążył odebrać paczki z paczkomatu Inpost, zamówił z opcją SMART na kwotę 96 zł, prosi o ponowną wysyłkę, jaki poniosę koszt i jak najlepiej wysłać ponownie tą przesyłkę?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

MikroLITY
#13 Ambasador#

 Jeżeli chodzi o Inpost, to w tym przypadku nic nie zapłacisz. Przy nieodebranych przesyłkach musisz uważać na opłaty przy innych przewoźnikach.

Nie uda ci się ponownie wysłać "za darmo". Skorzystaj np. ze strony Inpost:

 

https://inpost.pl/SzybkieNadania/

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ty żadnych, on powinien opłacić ponowne wysłanie . Może także zrobić zwrot ikupic ponownie, wówczas będzie miał że Smartem.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@LEW433  jak już udzielasz rad to rób to porządnie. Jak klient zamówi drugi raz ze smartem to @DC43Sklep_pl dopłaci ponownie 3,49 zł  do smarta.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

DC43Sklep_pl
#9 Pomysłodawca#

Czy w przypadku kiedy klient zgłasza zwrot allegro nie oddaje prowizji od sprzedaży?

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@DC43Sklep_pl  Owszem prowizję oddaje, ale dopłaty do Smarta już nie.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

DC43Sklep_pl
#9 Pomysłodawca#

Już rozumiem, dziękuję

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 A Ty znowu napuszczasz kupujących na "przysparzanie strat sprzedawcom"

A poza tym to nie zwrot tylko nieodebranie paczki z winy klienta > to on powinien pokryć koszty ponownej przesyłki.

 

oznacz moderatorów

DC43Sklep_pl
#9 Pomysłodawca#

A czy jest możliwość zgłoszenia zwrotu kiedy klient nie odebrał przesyłki?

oznacz moderatorów

MikroLITY
#13 Ambasador#

Jest.

oznacz moderatorów