Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jak w temacie, klient nie zdążył odebrać paczki z paczkomatu Inpost, zamówił z opcją SMART na kwotę 96 zł, prosi o ponowną wysyłkę, jaki poniosę koszt i jak najlepiej wysłać ponownie tą przesyłkę?
Jeżeli chodzi o Inpost, to w tym przypadku nic nie zapłacisz. Przy nieodebranych przesyłkach musisz uważać na opłaty przy innych przewoźnikach.
Nie uda ci się ponownie wysłać "za darmo". Skorzystaj np. ze strony Inpost:
Ty żadnych, on powinien opłacić ponowne wysłanie . Może także zrobić zwrot ikupic ponownie, wówczas będzie miał że Smartem.
@LEW433 jak już udzielasz rad to rób to porządnie. Jak klient zamówi drugi raz ze smartem to @DC43Sklep_pl dopłaci ponownie 3,49 zł do smarta.
Czy w przypadku kiedy klient zgłasza zwrot allegro nie oddaje prowizji od sprzedaży?
@DC43Sklep_pl Owszem prowizję oddaje, ale dopłaty do Smarta już nie.
Już rozumiem, dziękuję
@LEW433 A Ty znowu napuszczasz kupujących na "przysparzanie strat sprzedawcom"
A poza tym to nie zwrot tylko nieodebranie paczki z winy klienta > to on powinien pokryć koszty ponownej przesyłki.
A czy jest możliwość zgłoszenia zwrotu kiedy klient nie odebrał przesyłki?
Jest.