Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie , mam taki dylemat związany z kupującym
- jest początkującym identyfikuje się numerem 105563588 , zamówienie jest pobraniowe ale sugeruje że przesyłka ma być nadana przeze mnie (firmę kurierską ) w formule przedpłaty o tyle jest to dziwne , że kupujący założył konto aby kupić sprzęt ode mnie (głośnik bezprzewodowy) a w tym samym czasie , weszło zamówienie tego samego przedmiotu , prawie o tym samym czasie z innego konta wpłata przedpłatą 100%. Mamy duże doświadczenie z klientami offline (dlatego proszę o możliwą weryfikację co o tym sądzicie , mając doświadczenie olbrzymie w systemie sprzedaży online - dziękuję z góry kolegom i koleżanką z Allegro.
Pytanie czy to zbieg okoliczności i co ew. może kombinować tzw. "Świeżak " z tym zamówieniem za pobraniem.?
@aleta77 Pierwsze co powinieneś zrobić to skasować opcję dostaw "za pobraniem" i ew. "odbiór osobisty - płatność przy odbiorze" > to tylko same problemy. Przesyłka za pobraniem jest nadawana przez Ciebie > zanim wyślesz zadzwoń do kupującego, albo napisz maila z prośbą o potwierdzenie chęci zakupu. I wtedy zobaczysz co dalej.
A masz jakiś kontakt z kupującym? jeżeli udostępniasz taki rodzaj dostaw to musisz się liczyć z potencjalnymi kłopotami, nie wyślesz to możesz mieć dyskusję, więc próbuj się skontaktować z kupującym.