anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient odebral zwrot z POK a nie oddal urzadzenia i nie chce oddac

SOSNOWIECokazje
#9 Pomysłodawca#

Witamy, czy ktos z Panstwa mial problem ze nieuczciwy klient odebral srodki z POK to czy slusznie czy nie zaakceptowany wniosek to temat rzeka bo pracownicy allegro akceptuja kazdego kto steka w dyskusji, jak wyzej odebral srodki w wysokosci 1800zł za kupione nowe urzadzenie, mial go nie uzywac tylko odeslac a uzywa juz ponad 4 miesiace i oddac nie chce. Sprawa na Policji, ALLEGRO tak nam pomaga ze delikatnie zapytalo nieuczciwego kupujacego kiedy odda urzadzenie w dyskusji ale kupujacy oszust ma i nas i allegro w nosie. Nam allegro grozi zablokowaniem konta kiedy nie odpiszemy w dyskusji w ciagu 24h a Klient nie odpisuje od tygodni i nic nie robia. Nawet jeden z pracownikow allegro stwierdzil ze po odebraniu srodkow z POK kupujacy nie ma obowiazku oddania urzdzenia...no rece nam opadly...

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

SOSNOWIECokazje
#9 Pomysłodawca#

Powodem byla faktura a przedmiot nie byl uzywany, kazdy moze do was napisac ze dostal uzywany przedmiot i nas wspolnie z Wami dreczyc. To ze juz jestesmy na etapie potencjalnego zwrotu towaru to nasza zasluga i POLICJI do ktorej skierowalismy sprawe. Z Waszej strony dostalismy informacje..."ze Klient nie musi wcale nam towaru oddac..."  Po za tym prosze sprawdzic kiedy zakupil przedmiot ile czasu go uzywal i nam go oddaje, dostakl nowy a oddaje jaki o ile zmniejszy sie jego wartosc? milo ze jest Wam pzrykro bo po za tym na nic wiecej was nie stac. A pomoc z zablokowanym kontem, zablokowaliscie nam wlasnie dzieki temu ze bronilismy sie przed oszustem od KARCHERA. Zablokowaliscie nam konto na ktorym bylo chyba ponad 500 aukcji czesc promowana-promowania nie dalo sie wylaczyc, ile pracy poszlo na marne dzieki wam??? Wam jest przykro...super...na Wasza POMOC nie mozna w zadnej sprawie liczyc...doslownie....

 

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

"ze Klient nie musi wcale nam towaru oddac..."  - a co to znaczy? Nie ma czegoś takiego w naszym prawie. 

Następna rzecz - coś musiało być "nie tak". Ja miałem tylko 1 przypadek, gdy Allegro zwróciło kupującemu kasę z POK - po prostu nie wyrobiłem się z terminem zwrotu kasy(w związku ze zwrotem towaru), a klient był niecierpliwy. 

Koszt POK został doliczony do mojego rachunku na ALL.

Chyba tutaj nikt nie zna faktycznego przebiegu sprawy. Generalnie - to ze strony ALL można liczyć na jakieś "wsparcie" - o ile sprzedawca jest uczciwy, wszystko jest zgodne z regulaminem Allegro, sprzedający nie "podpadł" w jakiś sposób serwisowi Allegro (wtedy wszystko jest "naginane" w celu ukarania sprzedającego). Nie miałem z tym nigdy problemu.

Nie popieram natomiast zbyt szybkiego rozpatrywania przez Allegro wniosków z POK (nawet tylko kilka godzin) i zwracania kupującemu środków z tego tytułu. Sprzedawca nieraz nie ma po prostu możliwości odpowiedzi lub ustosunkowania się do tego wniosku w wymaganym czasie. A 2-3 godz., to zdecydowanie za mało czasu. 

Czas zwrotu z tytułu POK powinien wynosić min. 7 dni od daty złożenia wniosku.

Różne są powody opóźnień zwrotu - w "ekstremalnych" sytuacjach w grę wchodzi nawet "zgon" sprzedawcy. Niestety, ani kupującego, ani tym bardziej Allegro nie obchodzi taka sytuacja.

Takie działania Allegro należy uznać za negatywne - powodują one niepotrzebne problemy. 

Klient jest niezadowolony, sprzedawca otrzymuje negatywa (chociaż chciał sprawę załatwić na korzyść klienta), klient jest niezadowolony ze sprzedającego i z serwisu Allegro, sprzedający jest niezadowolony z obsługi serwisu Allegro, sprzedający dodaje niezadowolonego klienta do CL - zwycięzcą jest w takim przypadku jedynie serwis Allegro - nic nie stracił "na kasie", na wizerunku - również nie (opinie kupującego i odpowiedzi sprzedającego nie dotyczą serwisu Allegro), Allegro otrzymało swoją prowizję, sprzedawca stracił "punkty w wiarygodności", kupujący nie będzie mógł już dokonać zakupów u tego sprzedającego. Jakiś sens i logika? 

Niestety, tego jest brak w odpowiedziach serwisu Allegro. 

Dziś otrzymałem odmowę zwrotu prowizji za niezrealizowaną transakcję na Allegro - sytuacja jest tak absurdalna, że po prostu nie wiem, czy śmiać się, czy płakać. Przez 20 lat sprzedaży nie widziałem takiego bzdurnego (i niezgodnego ze stanem faktycznym) powodu. Chyba trafiłem na jakiegoś "stażystę" z UP, który dopiero zaczyna pracę na All - swoją drogą, powinien on być "kontrolowany" przez jakiegoś doświadczonego pracownika. 

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Nie wiem, czy dobrze Ci odpisałem, czy nie zakładałeś 2-óch wątków w tej sprawie.

Masz info od ALL - opis przedmiotu jako nowy, a był używany. To chyba jest problem.

FV - nie powinna mieć żadnego znaczenia - po prostu wystawiasz taką, jaka masz w opisie - w przypadku lombardu, to chyba każdy mający "kilka kropel oleju" w głowie powinien wiedzieć, jaka FV otrzyma. Zresztą - chyba raczej określiłeś jaki jest typ FV. 

oznacz moderatorów

SOSNOWIECokazje
#9 Pomysłodawca#

Szkoda nawet kometowac, ALLEGRO zrobilo sie niezlym folwarkiem dla cwaniakow naciągaczy, wymieniajacych popsute rzeczy, wymieniajacych nieoryginalne rzeczy i drecza nas razem z pracownikami. Kaza dawac 2 lata rekojmi na uzywane rzeczy a sami prowizji nie zwracaja po 45 dniach. Gdyby zarabiali jakies grosze na naszych transakcjach mozna byloby zrozumiec ale po odliczeniu kosztow, łącznie z podatkami to ten pazerny serwis zabiera nam najwiecej i nic nie daje w zamian moze fakt mocnej pozycji w sieci....

oznacz moderatorów

SOSNOWIECokazje
#9 Pomysłodawca#

Sprzet odzyskalismy z pomoca POLICJI po 3 miesiacach oddal uzywany ktorego wartosc spadla o 30%. To ze nie chcial oddac to najbardziej wina ALLEGRO ktore pisalo nawet ze po akceptacji wniosku POK nie trzeba zwracac przedmiotu i Klient oszust tkwil w tej glupocie razem z pracownikami ktorzy nie mogli sobie wyobrazic na jakiej podstawie prawnej mamy oddac kase i urzadzenie. Jakas instytucja kiedys przyjrzy sie temu serwisowi bo nie jeden pewnie dzieki nim zaliczyl juz BANKRUTA... 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@SOSNOWIECokazje tu masz rację, allegro działa w sposób systemowy, przepisy prawa ich nie obchodzą

do tej pory nie podali na tym forum na jakiej podstawie prawnej żądają pieniędzy od sprzedających

oznacz moderatorów

SOSNOWIECokazje
#9 Pomysłodawca#

 ALLEGRO to juz pewnie kolejna chinska spolka z kapitalem na KSIĘŻYCU i maja w nosie Prawo jak widac. Najwazniejsza SPRZEDAZ skasowanie prowizji i robienie wszystiego aby tej prowizji nie oddac. Najproscie dodac we wniosku PRZEDMIOT NIEZGODNY Z OPISEM i sprawa zalatwiona, dla kazdego kto zwraca sprzet bez powodu podaje powod ze niezgodny z opisem. My mamy udzielac rękojmi 2 lata a ALLEGRO po 45 dniach nie oddaje prowizji lub nie oddaje prowizji bo "mamy niską jakośc sprzedazy" na nowym koncie 80 poytywów 1 negatyw od oszusta ktorych chcial nas oszukac na duzą kwote gdzie pomogla POLICJA bo ALLEGRO zero. Gdyby zarabiali jakies grosiki na transakcjach moznaby sobie moze jakos tlumaczyc ich prowizje ale juz w tej chwili są lepsi od URZEDU SKARBOWEGO....

oznacz moderatorów