anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient przeadresował paczkę i jej nie odbiera

foxystore
#9 Pomysłodawca#

Cześć,

klient zamówił u mnie towar, który w terminie wysłałem.

Forma dostawy Allegro Kurier DPD.

W dniu doręczenia klient przeadresował paczkę na odbiór w punkcie DPD PickUp Sklep Żabka, gdzie już 7 dzień nie odbiera paczki.

Pisałem do klienta w wiadomości allegro, pisałem SMS, dzwoniłem do niego w tej sprawie jednak bez odzewu i kontaktu.

Poradźcie proszę co w takiej sytuacji gdy klient 7 dzień nie odbiera paczki z punktu wg swojej dyspozycji.

 

Pozdrawiam,

Marcin z FoxyStore

 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

az1rael
#21 Demiurg#

@foxystore to jego paczka jak wróci to należy ci się kasa za obciążenie cię zwrotem plus kasa za magazynowanie do czasu aż nie odstąpi o stawce informujesz go na piśmie / wiadomość przez panel wysyłasz załącznik co do przekierowania to jak płatne to też on za to płaci. Sprzedałeś jako firma? mam nadzieję że nie za pobraniem i masz za to kasę na koncie?

oznacz moderatorów

foxystore
#9 Pomysłodawca#

@az1rael klient opłacił zamówienie, mam kase na kocie - poprosił również o wystawienie FV. Zwykłem wystawiać FV dopiero po odbiorze paczki (jeszcze jej nie wystawiłem)

Z tego co rozumiem to na razie czekać aż wróci?

Czy pisać o obciążeniach do niego już?

Czy 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@foxystore czekać
obciążeń jeszcze nie masz bo paczka nie wróciła
napisz mu powiadomienie że ma paczkę do odbioru i gdzie byś był kryty
w zakupach na firmę zwrot nie obowiązuje co do faktury nie wypowiem się czy już wystawić i potem puścić go po bandzie bo takie jest prawo czy poczekać aż się ocknie i łaskawie mu przyjąć zwrot jak odda poniesione koszty o ile takie będą musiałbyś się zapytać kogoś z forum co się zna na fakturach ile można poczekać czy wycofać etc może spróbujemy u starych wyjadaczy @mdrogeria @kostas11 
wszystkie ustalenia / powiadomienia pisz z nim przez panel wiadomości

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@az1rael przekierowanie do punktu nie jest płatne, opłatę pobierają od sprzedawcy jak jest na inny adres 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@foxystore olej to jak wróci wtedy, napisz w tym wątku to Ci poradzimy, ważne będzie czy opłacone, czy odstąpił od umowy itp.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

foxystore
#9 Pomysłodawca#

@kostas11 @az1rael ok, na razie piszę do niego kolejną wiadomość i czekamy na rozwój sytuacji. 

Dzięki 🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@foxystore po co kolejną , napisz jedną konkretną , paczka wróci rzuć w kąt i czekaj , u mnie pac-klient obudził się w ub. miesiącu o paczkę z czerwca i jakie wielkie hallo zrobił w dyskusji , byłby grzeczny to bym kliknłą zwrot i po bulu , ale za to hallo zrobiłem mu ostro pod górkę , w godzinkę miałem wszystkie dokumenty łącznie z wyliczeniem kosztów magazynowania oraz oświadczeniem przewoźnika , zmiękł to oddałem kasę .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Klawiatura Ci pisze ze słownikiem?🤣

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@LEW433 oj...tam , serdeczny był szybszy od wskazującego , staremu czasem się pop... miesza w lejcach .

oznacz moderatorów

foxystore
#9 Pomysłodawca#

No to paczkę odebrał już kurier. Wraca spowrotem do mnie.

oznacz moderatorów

foxystore
#9 Pomysłodawca#

@mdrogeria @LEW433 @az1rael @kostas11 Jednak coś jest nie tak.

Cała historia paczki już po przeadresowaniu przez klienta.hisoria paczki.PNG

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Na zdjęcie przyjdzie poczekać

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@foxystore Podaj proszę numer tej przesyłki. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

foxystore
#9 Pomysłodawca#

@w_kiwi najpierw wysyłałem miała nr:

1000736976616U

Potem klient przeadresował miała nr:

0000029651281L

Teraz w trakcie zwrotu widzę że była próba dostarczenia do kolejnego punktu i teraz ma nr

0000029755121L

1000736976616U

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@foxystore Widzę, że jest to metoda dostawy Allegro. Proszę, napisz do nas na czacie za pomocą tego formularza. Nasz doradca skontaktuje się z przewoźnikiem, w celu wyjaśnienia losów przesyłki. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów