anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient rozpoczął dyskusję, nie chce zwrócić przedmiotu.

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Witam

Jest to moja pierwsza dyskusja założona przez klienta.

Kupujący kupił przedmiot. Nie potrafi go uruchomić. Wywnioskowałem, że w ogóle się na tym nie zna (chyba o tym nie wie i żyje w przekonaniu że się zna). Próbowałem pomóc ale kupujący "znał się lepiej" i nie słuchał co do niego piszę. Próbowałem dalej a on dalej swoje...

Później kupujący robił się nie miły i zaczął mi wmawiać, że sprzedałem mu niekompletny przedmiot, bez sterowników i bez instrukcji. Instrukcję dostał na maila, urządzenie to emulator stacji dyskietek który nie wymaga sterowników i takowych też nie posiada więc sterowników nie mogę mu dostarczyć.

Napisałem, że moja pomoc się kończy. Napisałem wyraźnie kupującemu, że jeżeli jest niezadowolony z zakupu to może zwrócić przedmiot a ja zwrócę mu całą kwotę + koszty wysyłki.

Kupujący się obraził, że nie chcę mu już pomagać, założył dyskusję i nie chce jej ani zakończyć ani włączyć do dyskusji Allegro. Podejrzewam, że chce wyłudzić pieniądze z Allegro Protect bo oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną i wyłudzi od Allegro pieniążki.

Czy Allegro może jakoś zainterweniować bez jego prośby? Ja bardzo chcę aby Allegro przeczytało co on tam wypisuje 🙂 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

RED
#21 Demiurg#

niestety ale

@dippaolo z doświadczenia wiem, że programista nie potrafi podłączyć 2 kabelków

My mieliśmy analogiczną sytuację w zeszłym tygodniu - kupujący założył dyskusje i reklamował produkt bo nie potrafił podłączyć kabelka USB ze śledziem do płyty głównej

od razu negatyw i zła opinia o produkcie

kilka linków opisowych i z filmikami pomogło - negatyw zniknął

tu Kupujący się ogarnął i wystawił pozytywa

@eightbitclone2 ciekawe czy kupujący w powyższym przypadku przeprosi kupującego

 

 

oznacz moderatorów