anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient rozpoczął dyskusję, nie chce zwrócić przedmiotu.

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Witam

Jest to moja pierwsza dyskusja założona przez klienta.

Kupujący kupił przedmiot. Nie potrafi go uruchomić. Wywnioskowałem, że w ogóle się na tym nie zna (chyba o tym nie wie i żyje w przekonaniu że się zna). Próbowałem pomóc ale kupujący "znał się lepiej" i nie słuchał co do niego piszę. Próbowałem dalej a on dalej swoje...

Później kupujący robił się nie miły i zaczął mi wmawiać, że sprzedałem mu niekompletny przedmiot, bez sterowników i bez instrukcji. Instrukcję dostał na maila, urządzenie to emulator stacji dyskietek który nie wymaga sterowników i takowych też nie posiada więc sterowników nie mogę mu dostarczyć.

Napisałem, że moja pomoc się kończy. Napisałem wyraźnie kupującemu, że jeżeli jest niezadowolony z zakupu to może zwrócić przedmiot a ja zwrócę mu całą kwotę + koszty wysyłki.

Kupujący się obraził, że nie chcę mu już pomagać, założył dyskusję i nie chce jej ani zakończyć ani włączyć do dyskusji Allegro. Podejrzewam, że chce wyłudzić pieniądze z Allegro Protect bo oznaczy dyskusję jako nierozwiązaną i wyłudzi od Allegro pieniążki.

Czy Allegro może jakoś zainterweniować bez jego prośby? Ja bardzo chcę aby Allegro przeczytało co on tam wypisuje 🙂 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20

LEW433
#21 Demiurg#

🤔 Właściwie nie wiem co w tej sytuacji napisać, może tylko ze instrukcja to standard a nie na prośbę.🤗

oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@LEW433   "...instrukcja to standard a nie na prośbę"

Teraz to walnąłeś, widziałeś może kiedyś instrukcję obsługi komputera, albo procesora, napędu DVD lub dyskietek o której  włąśnie jest mowa?

Zakłada się że sprzęt komputerowy obsługują ludzie inteligentni, przygotowani do instalowania i obsługi  takich urządzeń.  Sterowniki owszem jeśli są potrzebne, ale instrukcja?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to może należy sprzedawać całość a nie w częściach komputery, wówczas nie potrzeba instrukcji. Do robota jest do auta jest i do wszystkiego ale tu nie potrzeba ?

oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Ależ była instrukcja na maila.

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Widocznie była niezrozumiała. Zamieścisz ją ? Z ciekawości pytam bo w temacie troche siedzę 😉

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wpunkty ci dają tacy co popalają jak ty, a rozwiązanie jest tylko nie wiem czy dasz radę je zrozumieć:  Żadna tajemnica.Potraktowałem go jak człowieka i tak  jakby był moim klientem. Temat podłączenia Goteka do Amstrada CPC  załatwiliśmy w 20 może 30 minut, korespondencyjnie

 Bardzo sympatyczny i kontaktowy człowiek. A że opisu nie miał to sie i zirytował

oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Instrukcję dostał na maila - więc nie rozumiem kupującego.

Sterowniki... nawet gdyby takie istniały to jak wgrać do komputera Amstrad CPC 🙂

W dyskusji ja piszę swoje argumenty a kupujący tak jakby nie czytał co napisałem, ciągle chce sterowniki i instrukcję 🙂 

Grzecznie chcę mu zwrócić pieniążki z kosztami wysyłki, deklaruję to w dyskusji Allegro... a on ciągle pisze, że nie będzie tracił pieniążków na wysyłkę 🙂

Ręce opadają...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@dippaolo Poprosiłam odpowiedni zespół o wypowiedź w dyskusji. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Byłoby super!

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@dippaolo tak może to być próba wyrwania kasy, jeśli reklamuje nie zapomnij napisać żeby odesłał na reklamację, a jak tego nie zrobi nie zapomnij jej odrzucić przed upływem 14 dni bo przez takie przeoczenie dostanie wypłatę z Protect i Ciebie obciążą 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

br.
#21 Demiurg#

@dippaolo  Obawiam się że przegrasz tą dyskusję. Zakładasz że klient chce wyłudzić pieniądze,  natomiast nie wydaje mi się abyś starał się rozwiązać problem.
Masz zgłoszoną formalną reklamację, sprzęt nie działa,  klient zgłosił problem w dyskusji Allegro.  Masz obowiązek w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji zdecydować czy uznajesz reklamację za słuszną czy też odrzucasz i wskazać powody dlaczego odrzucasz.

Możesz na przykład odrzucić z powodu nie odesłania sprzętu do sprawdzenia, mogą  być inne powody. Ale żądanie odesłania sprzętu musi być wyraźnie zgłoszone w dyskusji, przypadkiem nie na telefon.

Jeśli nie zajmiesz zdecydowanego stanowiska to Allegro wypłaci klientowi rekompensatę za którą będzie cię ścigać potem windykacja.

 

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Wezwij go w dyskusji do odesłania przedmiotu na reklamację lub jeszcze lepiej wyślij mu opłaconą etykietę wypełnisz w ten sposób obowiązki wynikające  ustawy konsumenckiej a 14dnia od 1 zgloszenia reklamacyjnego odrzuć reklamację ze względu na nie odesłanie towaru do ekspertyzy reklamacyjnej. 

oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Przecież napisałem, że oficjalnie w dyskusji poprosiłem o zwrot jeżeli jest niezadowolony z zakupu. Napisałem że zwrócę pieniążki za przedmiot + koszty wysyłki, Wszystko najpierw wiadomości prywatnie do kupującego a później w dyskusji.

I teraz uwaga... albo to zbieg okoliczności albo faktycznie allegro włączyło się do dyskusji. Ja nie widzę tam śladu działania allegro.

Nagle zaczęło mu działać i dziwne że bez sterowników... Tłumaczy że złej jakości kabel był w komplecie. Nie wykluczam a dodam, że każdy emulator sprawdzam przed wysyłką. 

Dopisał jeszcze że prawie tydzień mu zajęło uruchomienie a ja nie chciałem mu pomóc... Jakoś inaczej czas płynie nad morzem bo odebrał emulator w poniedziałek popołudniu... raptem 3 dni minęły 🙂

Generalnie temat mam zakończony i chwała. Życzę wszystkim sprzedającym jak najmniej takich klientów.

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Zaczeło mu działać bo własnie pomogłem mu to uruchomic na grupie retromaszyna na FB.

oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

To zdradzisz tajemnice? Ja obstawiam że nie miał dobrego obrazu dyskietki 🙂

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#14 Krzewiciel#

Żadna tajemnica.Potraktowałem go jak człowieka i tak  jakby był moim klientem. Temat podłączenia Goteka do Amstrada CPC  załatwiliśmy w 20 może 30 minut, korespondencyjnie 😉  Bardzo sympatyczny i kontaktowy człowiek. A że opisu nie miał to sie i zirytował.

oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Ja rozumiem że mógł Ci naopowiadać o mnie różnych złych rzeczy. Na początku tez był sympatyczny ale szybko się denerwuje a ja nie będę obojętny na zgryźliwe odpowiedzi.

Więc proszę Cię, napisz co było skomplikowanego w podłączeniu że programista (tak się określił) nie potrafił podłączyć dwóch kabelków?

Naprawdę, nie pisze tego w złości więc nie wierzę że źle podłączył. Jak podłączysz odwrotnie taśmę to Gotek informuje cię o tym na wyświetlaczu co kupujący sam potwierdził bo próbował podłączyć odwrotnie.

Ja obstawiam cały czas, że nie miał dobrego obrazu DSK i to próbowałem z nim załatwić i ustalić. Prosiłem go dwa razy aby przesłał mi obraz czego nie uczynił.

I swoich klientów też traktuje jak "człowieka", często rozmawiam z nimi po zakupie telefonicznie bo się dopytują o różne nie zrozumiałe dla nich rzeczy, często później robię dla nich coś za free, z czystej przyjemności. Ale jak kupujący stara się w wiadomościach Ci dogryźć no to sorry, odcinam się. Z wielką chęcią zrobił bym screeny z SMSów 🙂

oznacz moderatorów

dippaolo
#7 Wielbiciel#

Nie prawdą jest, że opisu nie maiła. Miał na maila instrukcję,  mam na to dowód.

Czuję, że Ci naopowiadał niestworzone rzeczy 🙂

oznacz moderatorów