Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@katlap podaj więcej szczegółów? Jak mogę Ci pomóc?
Witam, klient kupił koszulę, po czy po chwili anulował zakup i znów kupił ten sam produkt. Ja nie otrzymałam środków na konto tylko w ciągu pół godziny środki zostały zwrócone przez przelewy 24. Ja faktycznie nie mam żadnych środków na kocie. Klient upomina się produkt który nie został opłacony.
A ty nie wiesz czy zapłacił ?
Witam, klient kupił koszulę, po czy po chwili anulował zakup i znów kupił ten sam produkt. Ja nie otrzymałam środków na konto tylko w ciągu pół godziny środki zostały zwrócone przez przelewy 24. Ja faktycznie nie mam żadnych środków na kocie. Klient upomina się produkt który nie został opłacony.
Jak anulował i Ty nie masz środków na koncie Allegro, nie wysyłaj, musi to zostać wyjaśnione.
Dobrze jak to wyjaśnić ? Mam mu wysłać historie przelewu?
@katlap my w takich sytaucjach wysyłamy klientowi screen z zamówienia klienta z pokazanym statusem - anulowane i wplatą 0 zł
Poinformuj klienta, że zakup został przez niego Anulowany, a środki zwrócone tym samym kanałem płatności co zakup. Wszystkie informacje, zarówno o anulowaniu zakupu jak i zwrotu środków otrzymał od Allegro na maila i dostępne są również w zakładce zakupy.
Jeśli chce otrzymać koszule niech ją kupi ponownie i czeka na dostawę nie anulując zamówienia przed jego wysłaniem. Do wiadomości dołącz numer zwrotu, niech go sobie wyjaśni z allegro.