anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient twierdz że zapłacił za towar

katlap
#8 Zapaleniec#
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@katlap podaj więcej szczegółów? Jak mogę Ci pomóc?

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

katlap
#8 Zapaleniec#

Witam, klient kupił koszulę, po czy po chwili anulował zakup i znów kupił ten sam produkt. Ja nie otrzymałam środków na konto tylko w ciągu pół godziny środki zostały zwrócone przez przelewy 24. Ja faktycznie nie mam żadnych środków na kocie. Klient upomina się produkt który nie został opłacony.

https://allegro.pl/oferta/tommy-hilfiger-koszula-meska-casual-dm0dm09594-slim-bawelna-r-m-1489356427...

https://allegro.pl/oferta/tommy-hilfiger-koszula-meska-casual-dm0dm09594-slim-bawelna-r-m-1489356427...

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A ty nie wiesz czy zapłacił ?

oznacz moderatorów

katlap
#8 Zapaleniec#

Witam, klient kupił koszulę, po czy po chwili anulował zakup i znów kupił ten sam produkt. Ja nie otrzymałam środków na konto tylko w ciągu pół godziny środki zostały zwrócone przez przelewy 24. Ja faktycznie nie mam żadnych środków na kocie. Klient upomina się produkt który nie został opłacony.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak anulował i Ty nie masz środków na koncie Allegro, nie wysyłaj, musi to zostać wyjaśnione.

oznacz moderatorów

katlap
#8 Zapaleniec#

Dobrze jak to wyjaśnić ? Mam mu wysłać historie przelewu?

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@katlap  my w takich sytaucjach wysyłamy klientowi screen z zamówienia klienta z pokazanym statusem - anulowane i wplatą 0 zł

 

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Poinformuj klienta, że zakup został przez niego Anulowany, a środki zwrócone tym samym kanałem płatności co zakup. Wszystkie informacje, zarówno o anulowaniu zakupu jak i zwrotu środków otrzymał od Allegro na maila i dostępne są również w zakładce zakupy.

Jeśli chce otrzymać koszule niech ją kupi ponownie i czeka na dostawę nie anulując zamówienia przed jego wysłaniem.  Do wiadomości dołącz numer zwrotu, niech go sobie wyjaśni z allegro. 

oznacz moderatorów