Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w tytule, mój klient, bo otrzymaniu powiadomienia, ze paczka jest w paczkomacie, napisał mi wiadomość, ze skrytka była pusta, co zrobić? Jak to zweryfikować?
@Wiseshop wyjaśniaj to z Inpost .
Zgłasza kupujący problem, reklamację więc musisz wyjaśnić, pamiętaj że kupującemu należy towar.
Dzień dobry,
abyśmy mogli zweryfikować sytuację, prosimy o podjęcie kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez dowolny z poniższych kanałów:
1) czat/messenger,
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt,
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000.
Prosimy o przygotowanie numeru przesyłki (24 cyfry), której dotyczy zgłoszenie oraz sygnatury/adresu Paczkomatu, do którego powinna trafić przesyłka.
Wszystko fajnie ale ty jako sprzedajacy nie możesz zapomnieć o kupującym, zapłacił i należy mu się towar.
Najpierw chyba należy ustalić czy faktycznie tej paczki nie otrzymał.
Klient otwierając powinien w pierwszej kolejności zgłosić to przewoźnikowi (pojawiają się komunikaty).
Ostatecznie oczywiście jeśli tego nie zrobił i zgłasza tylko tobie reklamacje to ty będziesz musiał to zrobić.
Zgłaszasz bezpośrednio do przewoźnika lub jeśli był to smart do allegro jako właściciela usługi.
Paczkomaty są monitorowane więc poproś o dokładny czas otwarcia, powinno się wyjaśnić czy kupujący odebrał paczkę.
Pamiętaj by poinformować kupującego że sprawa jest wyjaśniania i grzecznie powiadomić że do otrzymania potwierdzenia zagubienia przesyłki od przewoźnika reklamacje uznajesz za nieuzasadnioną. (do reklamacji musisz się ustosunkować w ciągu 14 dni)
Przy dyskusji odpowiadaj przed upływem 24h.
Warto o tym pamiętać by nie narazić się allegro i uznali że naruszono ich regulaminu.
@Wiseshop Zapytaj czy zgłosił to od razu przy paczkomacie Inpostowi? Ma taką możliwość, pojawiają się komunikaty. Jeżeli kliknął że przesyłka jest ok - to gdzieś się "pomylił" - albo przy paczkomacie, albo w rozmowie z Tobą.