Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Pisze ten post gdyż pierwszy raz mam do czynienia z takim cynizmem i wyrachowaniem kupującego. Ten 12 marca tegoż roku dokonał 6 zamówień pod rząd. Były do wojskowe konserwy. Łącznie było ich 31 kupionych po 5 lub 6 sztuk. Wszystkie zamówienia były z usługa SMART wiec zostały spakowane w dwa kartony i wysłane do klienta. Ten 4 dni temu zakłada dyskusje i wykorzystuje ten instrument by wymusić na mnie zwrot za rzekomy brak towaru. Włącza w dyskusję pracownika allegro który każe mi podać n-ry przesyłek. Oczywiście wkskazuje na dwie przesyłki w których de facto jest cały towar ale boje się iż to pracownik allegro będzie arbitrem w sprawie której trzeba się bardziej przyjrzeć. Jak wiemy nikt po 3 miesiącach nie zgłasza braku towaru. Uznaję te dyskusje za próbę wyłudzenia i zamierzam złożyć zawiadomienie. Przekazałem już informację naszemu adwokatowi i ruszymy z tematem jednak zanim sprawa się wyjaśni boję się iż allergo będzie żądało od mnie zwrotu pieniędzy za zamówienia które nie posiadają nr listów przewozowych a jest ich 4 z 6 zrealizowanych zamówień pod groźbą blokady konta. Jak wspomniałem w dwóch przesyłkach towar w całości trafił do klienta. W usłudze np GLS z którym pracujemy poprosiłbym o zdjęcie przesyłek oraz wagą paczek które otrzymałbym w ciągu 24 h i wszystko byłoby jasne ale nie z inpost i usługą allegro paczkomaty. Dlatego sprawa wg mnie winna trafić na salę sądową a pracownik nie powinien rozstrzygać o winie. Czy można uzyskać tu możliwią pomoc w rozwiązaniu tegoż problemu który dotknął mnie prierwszy raz w historii sprzedaży tj od 13 lat ? Nadmieniam iż od lat posiadam 3 konta sprzedażowe, każde z super sprzedawcą i bardzo wysokim wskaźnikiem jakości obsługi a mam wrażenie że zostanę złodziejem za to że 6 drobnych zamówień spakowałem do dwóch większych katonów.
@U-niform Niestety może być różnie. Oczywiście logicznie patrząc , nikt nie czeka ze zgłoszeniem braku towaru 3 mies. Ale...ma prawo do otwarcia dyskusji. A Ty nie masz argumentów. 😐 Trzeba było wysłać 5 paczek, lub poinformować kupującego emailem o tym sposobie wysyłki, lub zrobić zdjęcie z wagą. Teraz niestety może być problem. Jedyna nadzieja to Inpost - nie wiem czy oni sprawdzają wagę ( ale wg mnie powinni)
@U-niform nauczka na przyszłość, jest tu coraz więcej cwaniaków kupujących, masz 10 zamówień pakuj je oddzielnie masz podkładkę + wszystko na maila, ja jak łączę paczki to piszę maila czy wyrażają zgodę i jestem czysty 🙂
Ciężki temat nie daj się zastraszyć, i daj znać co wyszło, trzymam kciuki 😄
Chciałeś być dobry dla kupującego i okazało się ze to kupujący "cwaniaczek"
Szkoda że nie wprowadziłeś do tych pozostałych paczek numeru przewozowego... była by podkładka
@kostas11 masz 100% racji. Ja też tak robię. Nawet wczoraj miałem przypadek, że 1 klient kupił 2 żarówki. 1 z opcją SMART, a druga bez. Rozbił na 2 zamówienia, opłacając za jedno z nich wysyłkę. Nawet się nie bawiłem w jakieś sumowanie, wysyłanie w 1 paczce, zwrot kosztu wysyłki. Rozbił tak sobie, więc otrzyma 2 niezależne przesyłki. Przynajmniej właśnie w razie czego, jest dowód, że zostało to wysłane. Zresztą kiedyś coś kojarzę, że chciałem być dobry i oddać koszt za niepotrzebną wysyłkę i wysłać w 1, to jeszcze dostałem opiernicz, że przecież ktoś tak chciał sobie rozbić, to rozbił, a mi nic do tego. Więc ok. Teraz lecę tak jak klienci sobie kupują. Przestałem być "dobrym wujkiem".
Od kiedy allegro pobiera prowizję od kosztów wysyłki to nie łączę zamówień tylko wysyłam tak jak kupujący zakupili - nie potrafią po przez koszyk, lub sobie o czymś przypomnieli po czasie - no to trudno.
jeżeli natomiast łączę zamówienia i wysyłam wszystko w jednej przesyłce, to do tej "nienadanej" dopisuje numer listu przewozowego
@U-niform Wysyłasz paczki przez Menedżera Paczek? Tam w historii będziesz mieć numery listów pod konkretny email
Do 6 paczek musisz mieć 6 listów przewozowych i nie ma na to rady . Klient zamówił 6 paczek nie 2 Miałem podobną sytuację , wysłałem 2 zamówienia w 1 paczce Paczka niestety zginęła i odszkodowanie dostałem za 1 zamówienie Chciałeś zaoszczędzić na opakowaniu to teraz pewnie będziesz bulił bo allegro zawsze stanie po stronie kupującego
na niczym nie chciałem zaoszczędzić. Po stronie powinien opowiadać się jedynie Sąd zwłaszcza po ponad 3 miesiącach od odbioru
Żaden prawnik czy sąd tu nie pomoże nie masz żadnego dowodu na to że wysłałeś towar Klient natomiast ma czarno na białym że wysłałeś tylko 2 z 6 paczek
Chyba że masz monitoring na magazynie , to prześlij do allegro zapis z chwili kiedy pakowałeś paczki
fakt - w oczach allegro jesteś "przegrany" i jak nakażą Ci zapłacić kupującemu to to zrób, ale jeżeli masz prawnika to niech pisze list do kupującego i go uświadomi że sprawa trafi do sądu, a tam raczej się nie powinno składać fałszywych zeznań...
Tak , są ludzie i klamki . Klient upieral się przy swoim pomimo przeslanego filmu z monitoringu . Widać wszystko , ale .... dla świętego spokoju zwróciłem 4 zł , a klient wylądowal na czarnej liście
@U-niform Moim zdaniem kupujący powinien zgłosić brak towaru natychmiast, a nie po trzech miesiącach. Liczył zapewne, że w archiwum przewoźnika nie będzie już widoczna waga paczek i wtedy może każdy kit wciskać. Trudno jednak będzie Ci to udowodnić, nawet w sądzie. Ciekawa jestem czy to pierwszy przypadek wyłudzenia przez tego kupującego, czy ma więcej podobnych historii na koncie. Poproś Allegro, by mu się przyjrzało.