Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, chciałabym dowiedzieć się o co chodzi z tym poziomem jakości sprzedaży. Jestem początkującym sprzedawcą i do tej pory otrzymałam tylko 171 ocen, z czego 170 poleceń i jedną ocenę nie polecam. . Zadowolenie kupujących na poziomie dobrym ( 4.933). Polecenia od kupujących 99,4%. Sprzedaż moich przedmiotów zakończyła się kilka tygodni temu, wtedy poziom jakości sprzedaży był na poziomie dobrym. Od czasu zakończenia sprzedaży otrzymuję jeszcze w zasadzie codziennie jakąś pozytywną ocenę. Tu pojawia się moje pytanie: jakim cudem poziom jakości sprzedaży mógł mi spaść do poziomu "wymaga poprawy", pomimo, że kończyłam z poziomem wyższym, a od tego czasu nie wpadła mi ani jedna negatywna ocena? Może mi ktoś bardziej doświadczony wyjaśnić o co chodzi?
poziom jakości sprzedaży zalezy od wielu czynników
przypuszczam, że nie odpowiadałeś na wiadomości i dostałes punkty ujemne
Odpowiadałam terminowo, tu akurat Allegro nie miało żadnych zastrzeżeń 🤔
sprawdz pod tym linkiem co masz do poprawy
Do poprawy mam poziom jakości sprzedaży i termin wysyłek. Tu też jest super zabawna sprawa, bo miałam powyżej 80% terminowego dodawania listów przewozowych, kiedy skończyłam sprzedawać. Teraz nie sprzedaję, tymczasem poziom dodawania listów przewozowych dalej jest liczony 😂 jak można oczekiwać od sprzedawcy, że będzie uzupełniał terminowo jakiekolwiek dane dotyczące wysyłki paczek, skoro aktualnie nie są wysyłane ? 😂
system myśli że nadal sprzedajesz 🙂
A wiadomo kiedy przestanie tak myśleć? 😂
@Chmi0707 Poziom jakości sprzedaży poprawi się po 30 dniach od tego negatywa, którego dostałaś 31 maja;]
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Dziękuję:)
@Chmi0707 Proszę bardzo:)
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄