Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił przedmiot z płatnoscia allegro pay. Paczka została wysłana do paczkomatu ale klient jej nie odebrał. mineło 28 dni od zakupu. teraz klient prosi o anulowanie zamowienia i zwrot pieniedzy twierdzac ze skoro paczki nie odebrał to umowa jest niewazna. Dzwoniłam do allegro i powiedzieli mi ze skoro mineło juz 14 dni nie mam obowiazku przyjecia zwrotu. Ale co jesli ta paczka nie została odebrana? klient nie zgłosił wczesniej problemu tylko teraz po 28 dniach od zakupu.
@Instal-Technika Brak odbioru przesyłki nie jest jednoznaczny ze zwrotem. Tak naprawdę przesyłka wciąż należy do niego. Możesz się z nim skontaktować i dopytać, co masz z nią zrobić, ponieważ nie musisz przyjmować zwrotu.
@Instal-Technika klient na odstąpienie od umowy ma 14 dni od wydania przedmiotu , w tym wypadku co opisujesz do wydania nie doszło , dla spokojności oddaj kasę , wystąp o zwrot prowizji i zapomnij .