Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient 48702651 zamówił przesyłkę za pobraniem i następnie odmówił przyjęcia towaru. W jaki sposób mam otrzymać zwrot kosztów przesyłki ?
Zamówienie numer: 97b1e640-7561-11ee-959f-8dfacd8c2675
To raczej niemożliwe i trzeba wkalkulować to w biznes. Można jeszcze straszyć klienta, ale chyba szkoda na to czasu i nerwów 🙂
@DELIKATESY_AGRO Czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z kupującym?
Nie otrzymasz bo jak wyegzekujesz? do sądu pójdziesz.
może pójść @LEW433 jeszcze spożywka zamówiona można wnioskować po nazwie użytkownika to już nie zrobią się tylko koszty paczki ale pewnie i produktów
@DELIKATESY_AGRO za paczkę nie odzyskasz usuń opcje za pobraniem i odbiór osobisty z ofert to nie będziesz miał takich jazd. A delikwenta na mnk wrzuć bo szkoda z kimś tak niepoważnym interesy robić napisz uzasadnienie do decyzji o wrzuceniu na mnk