Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zapłacił na konto, dostawa Allegro Punkty Poczta, Żabka..., nie można utworzyć przesyłki.
Po wyborze opcji Akcje-Przesyłka w kółko wyświetla się żądanie potwierdzenia logowania.
Natomiast na stronie: https://wysylam.allegro.pl/konto/zamowienia nie ma tej transakcji.
Poproś klienta o dopłatę i wyślij tradycyjnie, poza systemem.
Od pewnego czasu przy normalnej zapłacie na konto wysyłki systemowe są blokowane.
Proszenie kupującego o dopłatę jest nie opłacalne, ponieważ Kupujący nie zrozumie dlaczego Allegro tak utrudnia sprawę.
Powinna być możliwość wysyłki mimo statusu 'nieopłacona" Sprzedający jest inteligentny (może nie wszyscy Sprzedający na Allegro).
Allegro pobiera prowizję za sprzedaż łącznie z kosztami wysyłki to powinno umożliwiać wysyłkę przez platformę Allegro nawet w takim przypadku.
@mjks Napisz klientowi że zgodnie z polityką allegro nie możesz wysłać mu przesyłki w tej cenie przy wpłacie bezpośrednio na twoje konto bankowe, w tej cenie możesz wysłać tylko w przypadku płatności przez allegro i niestety macie teraz tylko trzy rozwiązania: 1 ) albo dopłaci do zwykłej przesyłki 2) albo ty mu zwrócisz wpłatę a on zapłaci przez allegro 3) albo rezygnuje z zakupu a ty zwracasz mu wpłatę
Odpowiedź ze na moje zgłoszenie do Allegro:
"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość.
Zapoznałem się z wskazanym przez Pana zamówieniem i już wyjaśniam zaistniałą sytuację.
Jeśli Kupujący wpłacił za transakcję bezpośrednio na Pana rachunek bankowy, nie będzie miał Pan możliwości wygenerowania etykiety do tego zamówienia.
Wynika to z faktu, że od 27.08 zmieniliśmy sposób nadawania przesyłek.
Wymagamy, aby zamówienie opłacone z góry było widoczne w naszym systemie a płatność miała status "zakończonej" (tutaj status to "rozpoczęta").
To oznacza, że przy płatności poza Allegro Finanse nie będzie możliwości wygenerowania etykiet, tak jak w tej sytuacji.
W tej sytuacji, powinien Pan ręcznie nadać przesyłkę.
Ewentualnie, Kupujący może anulować zamówienie i jeszcze raz zapłacić za pomocą płatności obsługiwanej przez Allegro Finanse.
Pozdrawiam
// Dawid Ludwiniak
Zespół Allegro"
Na co odpowiedziałem: "Nie jestem zadowolony z udzielonej odpowiedzi.
I odpowiedź Allegro:
"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość.
Wprowadziliśmy tę zmianę, ponieważ w nieopłaconym zamówieniu, Kupujący może wielokrotnie zmieniać metodę lub adres dostawy, a nawet zupełnie anulować płatność.
To może powodować błędy w rozliczaniu przesyłki i utrudnienia związane z generowaniem etykiet.
Aby ich uniknąć, wystarczy nadawać przesyłki dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse.
Pozdrawiam
// Dawid Ludwiniak
Zespół Allegro"
Koniec końców odżałowałem 3,50 zł i wysyłałem po za Allegro.
@mjks usuń nr konta i w przyszłości nie podawaj go 🙂 Będzie żyło Ci się przyjemniej 😄
Z pewnością🤣