anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient zapłacił na konto, dostawa Allegro Punkty Poczta, Żabka..., nie można utworzyć przesyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
mjks
#8 Zapaleniec#

Klient zapłacił na konto, dostawa Allegro Punkty Poczta, Żabka..., nie można utworzyć przesyłki.

Po wyborze opcji Akcje-Przesyłka w kółko wyświetla się żądanie potwierdzenia logowania.

Natomiast na stronie: https://wysylam.allegro.pl/konto/zamowienia nie ma tej transakcji.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
xyz96
#21 Demiurg#

Poproś klienta o dopłatę i wyślij tradycyjnie, poza systemem.

Od pewnego czasu przy normalnej zapłacie na konto wysyłki systemowe są blokowane.

oznacz moderatorów
mjks
#8 Zapaleniec#

Proszenie kupującego o dopłatę jest nie opłacalne, ponieważ Kupujący nie zrozumie dlaczego Allegro tak utrudnia sprawę.

Powinna być możliwość wysyłki mimo statusu 'nieopłacona" Sprzedający jest inteligentny (może nie wszyscy Sprzedający na Allegro).

Allegro pobiera prowizję za sprzedaż łącznie z kosztami wysyłki to powinno umożliwiać wysyłkę przez platformę Allegro nawet w takim przypadku.

oznacz moderatorów
interzakupy_2006
#10 Popularyzator#

@mjks Napisz klientowi że zgodnie z polityką allegro nie możesz wysłać mu przesyłki w tej cenie przy wpłacie bezpośrednio na twoje konto bankowe, w tej cenie możesz wysłać tylko w przypadku płatności przez allegro i niestety macie teraz  tylko trzy rozwiązania: 1 ) albo dopłaci do zwykłej przesyłki 2) albo ty mu zwrócisz wpłatę a on zapłaci przez allegro 3) albo rezygnuje z zakupu a ty zwracasz mu wpłatę

oznacz moderatorów
mjks
#8 Zapaleniec#

Odpowiedź ze na moje zgłoszenie do Allegro:

"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość.
Zapoznałem się z wskazanym przez Pana zamówieniem i już wyjaśniam zaistniałą sytuację.
Jeśli Kupujący wpłacił za transakcję bezpośrednio na Pana rachunek bankowy, nie będzie miał Pan możliwości wygenerowania etykiety do tego zamówienia.
Wynika to z faktu, że od 27.08 zmieniliśmy sposób nadawania przesyłek.
Wymagamy, aby zamówienie opłacone z góry było widoczne w naszym systemie a płatność miała status "zakończonej" (tutaj status to "rozpoczęta").
To oznacza, że przy płatności poza Allegro Finanse nie będzie możliwości wygenerowania etykiet, tak jak w tej sytuacji.
W tej sytuacji, powinien Pan ręcznie nadać przesyłkę.
Ewentualnie, Kupujący może anulować zamówienie i jeszcze raz zapłacić za pomocą płatności obsługiwanej przez Allegro Finanse.

 Pozdrawiam
// Dawid Ludwiniak
Zespół Allegro"

Na co odpowiedziałem: "Nie jestem zadowolony z udzielonej odpowiedzi. 

Uważam,  że powinna istnieć możliwość wysyłki z Allegro mimo tego, że klient zapłacił bezpośrednio na konto (czasem robi tak gdy nie uda mu się sfinalizować płatności Allegro z przyczyn od klienta niezależnych) a wybrał przesyłkę Przesyłka Allegro, która jest dla niego korzystniejsza a nie przesyłkę wg indywidualnego cennika Sprzedawcy. Płacę prowizję Allegro również za koszt przesyłki a tu dodatkowo dochodzi mi strata na różnicy kosztach przesyłki. Proponowanie klientowi aby dopłacił różnicę jest możliwa ale klient, który musi dopłacić do kosztów przesyłki z powodów tego "że system Allegro nie pozwala" da sobie upust w ocenie transakcji."
 

I odpowiedź Allegro:

"Dzień dobry, dziękuję za wiadomość.
Wprowadziliśmy tę zmianę, ponieważ w nieopłaconym zamówieniu, Kupujący może wielokrotnie zmieniać metodę lub adres dostawy, a nawet zupełnie anulować płatność.
To może powodować błędy w rozliczaniu przesyłki i utrudnienia związane z generowaniem etykiet.
Aby ich uniknąć, wystarczy nadawać przesyłki dla zamówień opłaconych przez Allegro Finanse.
Pozdrawiam
// Dawid Ludwiniak
Zespół Allegro
"

Koniec końców odżałowałem 3,50 zł i wysyłałem po za Allegro.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@mjks usuń nr konta i w przyszłości nie podawaj go 🙂  Będzie żyło Ci się przyjemniej 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
mjks
#8 Zapaleniec#

Z pewnością🤣

oznacz moderatorów